Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Autobazar" | Pažeista prekė |

2023-05-17 užsisakiau iš srotas24.lt galinį javascript:nicTemp(); Sumokėjau viso 72€ (64€ už prekę ir 8€ už pristatymą)
2023-05-30 jį gavau, bet gavau ne tokiame stovyje koks jis buvo. Žibintas buvo skilęs, su nulaužtomis fiksatoriaus dalimis. Tik išpakavęs pamačiau jog jis skilęs. Susisiekus su įmone el.paštu, paaiškinus situaciją, jie pasakė jog aprašyme viskas parašyta, atsiuntė aprašymą, aprašyme nurodyta jog "naudotos prekės turi pabraižymų ir naudojimo žymių, visada patikrinkite nuotraukose pateiktų dalių būklę, prekė gali turėti įlenkimų, įbrėžimų, korozijos žymių ar panašių atributų." Taip pat nurodyti turimi pažeidimai "burn led", apie skilimą jokios informacijos. Bandant pasiaiškinti su įmone, gavau tik atsakymą "mes prekę išsiuntėm tokią kokią nuotraukoj", "kaip mums žinoti kad ne jūs ją pažeidėt", "pažeistom dalim grąžinimo garantijų nėra".
Kompromiso neradome.
Atidarius dėžę matėsi, jog prekė atkeliavusi iš Lenkijos sandėlio nebuvo tinkamai apžiūrėta. Tiesiog užklijuotas siuntos lipdukas ir išsiųstas pirkėjui.