Pirktos prekės balandžio 3, įvykdytas pervedimas už siuntimą ir prekes, greit gaunu atsakymą kad vienos prekės neturi ir grąžins pinigus, grąžinimo sulaukiau. Laukiu antros prekės, pusantro mėnesio prekės negavau, kas kelias dienas kreipiausi į juos klausdama kur prekė, kol mano numerį jie užblokavo, pagaliau gavau prekę, o tačiau ji visa sulamdyta ir nebenaudojama, pasiskolinau telefoną iš tėčio gavau atsakymą kad grąžins pinigus (133 eurus už detalę ir siuntimą) ir atvyks sekančią dieną kurjeris pasiimti “prekės” nesulaukiau tris savaites nei kurjerio nei pinigų. Susisiekiau el. Paštu, pareiškė, kad pinigų negražins, pati kalta, kad paemei iš kurjerio prekę, mat detalę jie išsiuntė gerą, DPD atsakomybės kratosi, nes su jais turi susisiekti užsakovas o ne klientas, taigi pinigus atgaus AUTOBAZAR už apgadintą prekę, o vienintelis nukentėjęs asmuo situacijoje, liks prie skilusios geldos.