Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia Lietuva AB | Pareigų nevykdymas |

Laba diena,

2023-05-16 pastebėtas gedimas telefono ekrano apačioje - linija šviesiai violetinės spalvos. Telefonas nebuvo daužtas ir kitaip apgadintas, veikia pakankamai gerai.
Iki garantijos pabaigos (2023-05-17) buvo nuvykta į PC Panoramą, esantį Vilniuje, tačiau salono darbuotojas nurodė nuvykti į IDEAL saloną atspausdinęs 2021-05-17 PVM SĄSKAITĄ FAKTŪRĄ. 2023-05-17 buvo nuvykta į TELIA saloną, esantį Akropolyje, Vilniuje, tačiau darbuotojas taip pat nurodė arba registruoti gedimą internetu, nes tik tokia galimybė ir yra, arba kreiptis į IDEAL saloną, nuvykus į IDEAL, esantį Akropolyje, Vilniuje, buvo paaiškinta, kad gedimas kliento pageidavimu turėjo būti registruotas, nors tai ir paskutinė garantijos diena, taip pat paaiškinta dėl gedimo sprendimo problemos tolimesnių veiksmų. Labai nemalonu, kad netikėtai atsiradus gedimui nėra galimybės sutvarkyti ir užregistruoti, nes lieka kelios dienos iki garantijos pabaigos, nors yra teisė pasinaudoti šiuo garantijoje nurodytu punktu (24 m. galiojimas). 2023-05-17 užregistruotas telefono garantinis sutrikimas (
UŽSAKYMO NUMERIS 42305017330) Pageidauju sužinoti, ar yra galimybė, kad TELIA serviso specialistas apžiūrėtų telefoną ir įvertintų galimybę apžiūrėti telefoną įvertinus visas garantijos galimybes.

Telia Lietuva AB pateiktas atsakymas.

Klientei atsakymas pateiktas el.paštu.