Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

koala shopll | Skundas dėl prekės grąžinimo |

Laba diena, 

Pirmą kartą susiduria su tokiu dalyku net nežinau ką daryti:
 Prekė nupirkta iš internetinės parduotuvės Koala shopll (https://njrst.shop/) kuri netiko, noriu grąžinti. Iki gaunant prekę apie užsakymo patvirtinimo ir siuntos sekimo eiga gaudavau i paštą, visi laiškai yra išsaugoti. Pardavėjas į laiškus nereaguoja nors yra nurodyta, kad dėl grąžinimo reikia rašyti laišką į paštą kur bus atsiusti nurodymai ką reikia daryti norint grąžinti ar pakeisti prekę ( cs3@7bess.com). Šiandien eina antra savaitė kai bandau su jais susisiekti, nors savo tinklalapyje skelbiasi, kad visiems bus atsakyta per 24 valandas. Pirmas laiškas rašytas 2023 03 31 ir taip kasdien. Yra tyla, jokių nei kontaktų nei informacijos apie prekių grąžinimą, nesuteikia. Piktybiškai vengiant suteikti informaciją, baigsis grąžinimo terminas, kurį nurodę - 14 dienų.
Jūsų kontaktai buvo nurodyti 
,,DIZIWEI garantuoja visišką klientų pasitenkinimą DIZIWEI.com įsigytais produktais.''
Suma kurią sumokėjau 49€.

Laba diena,

panašu, kad galėjote pakliūti ant sukčiavimo atvejo, kadangi pardavėjas tik 2 mėn. veikiantis, kompanija Kinijoje ir patikimumo reitingas labai žemas https://www.scamadviser.com/check-website/njrst.shop/
Dėl sukčiavimo atvejų galima kreiptis į policiją https://www.europol.europa.eu/report-a-crime/report-cybercrime-online
Čia galite rasti vartotojų teises ginančias organizacijas Kinijoje https://www.consumersinternational.org/