Suknelę užsisakiau balandžio mėnesį, ilga laiką vis žadėdavo atsiųsti prekės kodą, bet suėjus terminui, terminas vėl būdavo nukeliamas. Ir taip buvo gal keturis kartus. Galiausiai pradėjo mano žinutes ignoruoti, kol pasakiau, kad pasiskųsiu vartotojų teisėms. Įkeliu visą mūsų susirašinėjimą.
Urtė Za
Kadangi jūs su manimi nesusisiekiate, pranešu jums, kad atsižvelgiant į tai, jog į mano žinutes nereaguojate, negrazinate pinigų ir neatsiunciate suknelės, kreipiuosi su skundu į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Urtė
Birželio 29 d., 11:35
Devynakė
Labas Urte : ) Būtinai su Tavimi susisieksime iškart kai galėsime patikslinti situaciją, tad tikrai informuosime visus šios savaitės gale-pirmadienį. Labai atsiprašome už nesusipratimą ir linkime šiltos dienos!
Birželio 29 d., 12:07 · Išsiųsta iš naršyklės
Urtė Za
Supratau, bet atsižvelgdama į tai, kad jau daug kartų buvo žadėta, jei pirmadienį nebus suknelės arba nebus grąžinti pinigai, bus pateiktas skundas be išankstinio įspėjimo.
Birželio 29 d., 12:57
Devynakė
Sveiki! Kaip jau turbūt pastebėjote, pastarosiomis savaitėmis mūsų komunikacija su Jumis yra ribota, o dalis įsipareigojimų nebuvo įvykdyti laiku. Apgailestaudami turime pranešti, kad projektas susidūrė su sunkumais, kurie privertė priimti sunkų ir sudėtingą sprendimą, bei laikinai stabdyti tolimesnę projekto eigą ir sudaryti naują veiksmų planą, lygiagrečiai siekiant palaipsniui įvykdyti visus esamus įsipareigojimus. Taigi, mes neatsisakome įvykdyti savo įsipareigojimų ir dedame visas įmanomas pastangas į veiksmingą problemų bei sutrikimų šalinimą, tad jau kuris laikas projektas ir taip nepriima naujų įsipareigojimų, bei eilės tvarka šalina visus jau prisiimtus įsipareigojimus. Tikime, kad susidariusios kliūtys bus palaipsniui pašalintos, tačiau akivaizdu, kad įsipareigojimų įvykdymo terminai bus praleisti. Labai apgailestaujame dėl šios situacijos ir imamės visų mums prieinamų priemonių išspręsti susidariusius sunkumus, kad galėtumėme pradžiuginti jus galutiniu rezultatu. Būtinai ir toliau informuosime apie situaciją ir prisiimtų įsipareigojimų vykdymo eigas, nors trumpalaikis projekto sustabdymas pareikalaus ir laikinos paskyros deaktyvacijos. Laikinu deaktyvacijos periodu, visa komunikacija su atsakingais asmenimis (Aivaras Kubilius) šiuo kriziniu periodu nukreipiama į elektroninį paštą devynake@devynake.com. Į visas užklausas bus atsakoma eilės tvarka, bei greičiausiai kaip tai įmanoma. Norint užtikrinti, kiek įmanoma sklandesnę tolimesnę eigą - kreipiantis elektroniniu paštu, pakaktų nurodyti tik pabaigoje pateiktus duomenis. Dar sykį nuoširdžiai apgailestaujame. BA127 Gamybos saraše URTĖ ZAGURSKYTĖ
prieš 8 val. · Išsiųsta iš naršyklės
Ką man daryti, kad atgaučiau sumokėtus pinigus.
Urtė Za