Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Ana HappyKoala | Negrazina pinigu |

Jus pirmi i kuriuos kreipiuosi. Esu Uzsisakius batus,is internetines parduotuves AnaHappykoala,gavus i dpd dezute batus ,pamačiau ne iškarto  kad jie yra dviem ismerom didesni,nes ne sau uzsakynejau tad  praejo grazinimo laiko terminas aziurejus kad pagal ju didziu lentele neatitinka batu ismera. Jiems parašiau, jie man atsiunte grazinimo adresa,sumokėjau dar 7 eurus uz grazinima,batai sugrįžo atgal,dar syki jiems parašiau,bet daugiau jie man neatrase. <div><br></div>

Laba diena,

jeigu kreipėtės su pretenzija raštu į pardavėją ir nepavyksta problemos išspręsti savarankiškai su pardavėju, kuris registruotas kitoje ES šalyje, Islandijoje ar Norvegijoje, tai galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui (čia rasite instrukciją kaip pateikti skundą https://www.ecc.lt/lt/support/complaint/ )

Europos vartotojų centras Lietuvoje / European Consumer Centre Lithuania
Algirdo g. 31, LT-03219 Vilnius | T. +370 2650368 | E.p. info@ecc.lt
www.ecc.lt

Ana HappyKoala pateiktas atsakymas.

Laba diena.
Kiekvienas mūsų klientas gali grąžinti prekę mums atgal per 14 dienų nuo užsakymo gavimo. Visas grąžinimo taisykles visi gali rasti mūsų puslapyje: https://happykoala.lt/pages/skundai-arba-prekiu-grazinimas
Taip pat atskirai Jūs gavote laišką su grąžinimo tiksliu adresu ir mūsų klientų aptarnavimo specialistai pranešė Jums, kad deja mes neatsiimame siuntų iš paštomatų.
Jeigu mūsų produktai gaunami ne pažeistos kokybės, siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Laukiame Jūsų tvarkingai mums atgal išsiųstos siuntos kvito kopijos arba sekimo numerio į mūsų el. pašto dežutę: info@happykoala.lt, kad galėtumėme grąžinti Jums pinigus.
Pagarbiai,
HappyKoala

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

As norėčiau atsaukti skunda,jie su manim susisieke.