Sveiki, Simona,
Dar kartą labai atsiprašome už tokį nesusipratimą. Taip, verslas dar nėra didelis ir dėl staigiai užklupusios ligos negalėjome pakankamai efektyviai moderuoti el.pašto dėžutės bei telefono. Šiandien (03.01) kai tik buvo pastebėtas Jūsų gautas el.paštas (dar prieš gaunant šį skundą), siunta su pakeistu tušu išsiųsta Jums bei pridėtas siuntos sekimo kodas: CC834976834LT ;
Naudotų prekių tikrai nesiunčiame. Greičiausiai buvo pasižeidusi lipni juosta ar kažkas buvo atsukę ir nepranešę apie tai. Tačiau taip, tai mūsų klaida.
Dabar matau, jog norite ir atgauti pinigus. Kadangi mūsų lėšų surinkimo bankas yra Paysera, ne visada leidžia tiesiogiai įvykdyti grąžinimą, tad išsiuntėme Jums elektroninį laišką, kuriame prašome patvirtinti banko sąskaitą, į kurią galime atlikti grąžinimą. Kai tik gausime patikslinimą - pervesime pinigus.
Dar kartą labai atsiprašome už tokius nesklandumus ir iškilusias bėdas. Tikrai ne iš piktos valios.
Ačiū.