Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Grožio spintelė (S. R. individuali veikla nr. 1119951) | Nekokybiška prekė |

Pirkau 2 prekes, kurių viena, blakstienų tušas, buvo akivaizdžiai atsiųsta atidaryta. Kad nesisuktų kamštelis kartais būna klijuojama lipni juosta ir ant gautos prekės ji buvo suplėšyta, dėl ko matosi, kad prekė buvo atsukta. Kosmetikos prekės galioja tam tikrą laiką po atidarymo, o aš nežinau kada čia buvo atidaryta ir bendrai ar nebuvo naudota ši prekė.

Parašiau pardavėjui, tačiau atsakymo nesulaukiu nuo vasario 23 d. Kadangi verslas, panašu, nedidelis, kažin ar užklausų skaičius didelis. Labai nemalonu nesulaukti reakcijos. Nors prekė nebrangi - tik 6,50 Eur, tačiau labai nemalonu ją tokią gauti ir būti ignoruojamai. todėl iš principo net nebenoriu, kad prekė būtų pakeista, o tik atgauti pinigus.

Pridedu pirkimo patvirtinimą ir savo siųstą laišką.

Grožio spintelė (S. R. individuali veikla nr. 1119951) pateiktas atsakymas.

Sveiki, Simona,

Dar kartą labai atsiprašome už tokį nesusipratimą. Taip, verslas dar nėra didelis ir dėl staigiai užklupusios ligos negalėjome pakankamai efektyviai moderuoti el.pašto dėžutės bei telefono. Šiandien (03.01) kai tik buvo pastebėtas Jūsų gautas el.paštas (dar prieš gaunant šį skundą), siunta su pakeistu tušu išsiųsta Jums bei pridėtas siuntos sekimo kodas: CC834976834LT ;
Naudotų prekių tikrai nesiunčiame. Greičiausiai buvo pasižeidusi lipni juosta ar kažkas buvo atsukę ir nepranešę apie tai. Tačiau taip, tai mūsų klaida.
Dabar matau, jog norite ir atgauti pinigus. Kadangi mūsų lėšų surinkimo bankas yra Paysera, ne visada leidžia tiesiogiai įvykdyti grąžinimą, tad išsiuntėme Jums elektroninį laišką, kuriame prašome patvirtinti banko sąskaitą, į kurią galime atlikti grąžinimą. Kai tik gausime patikslinimą - pervesime pinigus.

Dar kartą labai atsiprašome už tokius nesklandumus ir iškilusias bėdas. Tikrai ne iš piktos valios.

Ačiū.