Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

happykoala.lt | negrąžina pinigų už grąžintą prekę. |

Užsisakiau 2 poras batų iš internetinės parduotuvės  Happykoala.lt
Prekes gavau, viena batų pora tiko, kita ne. Užpildžiau prašymą grąžinti prekes, gavau kodą.  Ir išsiunčiau nurodytais rekvizitais atgal porą batų vertė 37,90. Praėjo daugiau nei mėnuo nuo išsiuntimo.Susisiekiau, pinigų įmonė nenori grąžinti, nes neranda siuntos, nes labai daug turi. Buvau pašte, jei būtų siuntos nepasiėmę, būtų grįžusi.
Daug susirašinėjome su vadybininke, tačiau grąžinti pinigų nenori, nes siuntų daug ir būtent mano neranda.


Laba diena,

jeigu kyla problemų su kitoje Europos Sąjungoje šalyje registruotu pardavėju ir nepavyksta savarankiškai išspręsti, tai galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui. Čia rasite instrukciją kaip patteikti skundą https://www.ecc.lt/lt/support/complaint/

Europos vartotojų centras Lietuvoje
Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | info@ecc.lt www.ecc.lt

happykoala.lt pateiktas atsakymas.

Laba diena,
Kadangi klientas nepateikė mums išsiųstos siuntos įrodymo (kvito ar sekimo numerio), jis negavo sumokėtų pinigų grąžinimo. Jei šio kvito ar įrodymo neturime, negalime būti tikri, jog siunta tikrai yra išsiųsta mums, kol negavome jos mūsų cenriniame sandėlyje, kuris yra 1500 km. atstumu, kas užtrunka ilgai.
Norime dirbti pagal mūsų klientų interesus, taigi padarydami išimtį, grąžinome klientui pinigus į jo sąskaitą be siuntimo įrodymų.
Pagarbiai,
HappyKoala