2023m.sausio 12d. uzsakiau preke (skaitmenine stebejimo kamera) "frilla" internetineje parduotuveje. Uzsakymo Nr. 18741694. Preke buvo pristatyta 2023/01/17 nurodytu adresu ir uz ja atsiskaiciau pristatymo metu banko kortele DPD kurjeriui 42,97Eur.
Patikrinus preke supratau, kad ji neatitinka techniniu duomenu kuriuos pateike pardavejas internetineje parduotuveje todel preke supakavau atgal ir pagal pardavejo pateiktas instrukcijas uzpildziau grazinimo formas ir 2023m sausio 19d. preke issiunciau atgal pardavejui per Siuskpigiau.lt Uzsakymo Nr.671231,ju nurodytu adresu: Terminalo 7,Biruliskes ,Kauno raj. Pasto kodas54469.Siunta buvo pristatyta 2023 Sausio 20d.Uz siuntima sumokejau 6,23Eur. Bandziau susisiekti su pardaveju. Ju duotu telefonu +37052595930 susisiekti neimanoma, nes skambinau daugybe kartu ,jo niekas nekelia.I elaiskus tai pat neatsako.Gaunu tik bendrojo pobudzio automatinius pranesimus, kuriuose nurodoma , kad vel turiu uzpildyti tuos pacius dokumentus prekes grazinimui ,kuriuos jau keleta kartu esu uzpildes.
Prasiau grazinti pinigus uz preke t.y. 42,97 Eur ir siuntimo islaidas 6,23 Eur. Bendra suma 49,20 Eur.
Kaip jau minejau ,pardavejas telefono nekelia ir neatsako i elaiskus.
Laba diena,
Informuojame, kad dėl kitose ES šalyse registruotų pardavėjų (jūsų atveju pardavėjas galimai registruotas Slovėnijoje) galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui Lietuvoje. Čia rasite instrukciją kaip pateikti skundą https://www.ecc.lt/lt/support/complaint/
Europos vartotojų centras Lietuvoje
Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.mail info@ecc.lt www.ecc.lt