Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Dipada" " Baldų perlai" | "Baldų perlai" |

Įmonei "Baldų perlai" 2022-11-22 buvo pateiktas ir apmokėtas užsakymas lovai su čiužiniu Diani. Negana to, kad dviem savaitėm vėlavo pristatyti užsakymą ( 2023-01 27), tai dar ir čiužinio nėra. Pristačius vežėjams baldus, dar net buvo paklausta, kur čiužinys. Buvo parodyta, kad jis bus didžiausioje pakuotėje, tad pasitikėta ir pasirašyta ant važtaraščio. Abejoju, kad kas puola tą pačią minutę plėšti pakuočių. Dar tą pačią dieną buvo skambinta įmonės konsultantei, vežėjams, parašytas el. laiškas įmonei.  Po 3 dienų skambinant nurodytu telefonu, atsiliepia konsultantė, kuri tegeba tik pasiūlyti rašyti elektroninį laišką (kuris parašytas jau prieš 3 dienas). Rašyta ir nurodytu administracijos el. paštu. Jokios reakcijos.  Iš bendravimo su darbuotoja ir įmonės "Baldų perlai" administracijos visiško nereagavimo, susidaro įspūdis, kad vos ne pats pirkėjas esi kaltas. 

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,
viskas jau yra išspręstas ir čiužinys yra pristatytas.

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius