Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Pateikiame atsakymą į kliento Ivan Michnevič skundą:


2022.12.27 d. įmonės UAB "Tanauta" servise Ukmergės g. buvo remontuojamas kliento Ivan Michnevič automobilis.

Atlikdami autoremonto darbus, serviso meistrai patys parenka tinkamas detales ir kitas prekes, kurios optimaliai tinka pagal automobilio markę, pagaminimo metus ir kitus parametrus.

Darbų metu klientai į serviso patalpas neįleidžiami.

Atlikus automobilio remonto darbus, klientui Ivan Michnevič buvo pateikta sąskaita/sąmata Nr.39366, kurioje nurodytos autoremontui panaudotų medžiagų ir paslaugų kainos.

Susipažinęs, klientas šią sąskaitą/sąmatą Nr.39366 apmokėjo.

Pateiktame skunde klientas nurodė 2022-12-27 d. elektroninės parduotuvės kainas (kaip įrodymas - kliento pateikta santrauka iš elektroninės parduotuvės), kurios

norime pabrėžti, skiriasi nuo kainų, esančių fizinėje parduotuvėje.

Pažymime, kad sąskaita/ sąmata Nr.39366 išrašyta teisingai - fizinės parduotuvės kainomis, kurios gali skirtis, priklausomai nuo tiekėjo, nuo prekių gavimo datos ir t.t.

Klientui tai ir buvo paaiškinta, kai jis kreipėsi dėl kainų skirtumo.