Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Tanauta" | Tanagra-Tanauta-Tenris gudrybės |

2022.12.27 d.
lankiausi servise su iškaba "Tanagra"  (Ukmergės g. 294). UAB Tanagra iškelta
bankroto byla, dabar tai UAB Tanauta.Turėjo pakeisti variklio alyvą, visus
filtrus ir galines stabdžių kaladėles. Aš  pasakiau meistrui- priėmėjui,
kad eisiu nupirksiu Tanagros parduotuvėje prie serviso (tuo pačiu adresu) visus
reikalingus prekes ir medžiagas, bet serviso darbuotojas mane įtikino, kad
servisui yra suteikiamos nuolaidos ir tikrai bus pigiau negu aš pirksiu pats
.
Atliekant darbus man nebuvo suteikta jokios informacijos apie keičiamu dalių ir
medžiagų gamintoja ir jų kainas. Atsiskaitęs su servisu už atliktą darbą ir detales,
atvažiavau namo  ir norėdamas patikrinti
kokių gamintoju buvo įdėtos detales ir medžiagas pastebėjau, kad aš sumokėjau
už tas detales daug daugiau  negu jų
parduotuvėje kainas. Tą pačią diena grizus į servisą bandžiau išsiaiškinti kodėl
taip atsitiko su kainomis, bet niekas nei serviso meistras nei parduotuves
darbuotojas negalėjo paaiškinti. Tą pačią diena telefonu kreipiausi į  serviso administraciją, bet ten mane net nenorėjo
išklausyti, pasakė parašyti elektronini laišką ir sekančia diena  žadėjo su manimi susisiekti ir išspręsti ši
klausymą. Kadangi niekas su manimi nesusisiekė, aš vėl atvažiavau į servisą (
gruodžio 29d), dar karta pakalbėjau su serviso meistrais, kurie  nesugebėjo paaiškinti kodėl taip įvyko, bet  pasakė, kad servise dirba darbuotojai iš UAB Tenris,
nors sąskaita išraše UAB Tanauta vardu. Pagal saitą
www.rekvizitai.lt ,
UAB Tenris veikla yra statybos, bet tikrai ne automobiliu remontas. Darbuotojai
pasiūlė kreiptis į UAB Tanauta administraciją. Tuo metu buvo pietų pertrauka ir
aš neturėjau laiko, tad atvažiavau dar karta į servisą (gruodžio 30d)
.Administracijos darbuotoja pasakė, kad įsius man emailą, kad bus atsakyta į
mano rašytinį  skunda per 14 d.d. Jokio
atsakymo iki šiol aš negavau. Galimai esu tiesiog  apgautas.



Noriu
pridurti, kad detalių parduotuvė ir servisas yra ta pati įmonė UAB Tanauta, bet
serviso darbuotojai man pasakė, kad Tanauta nuomoja darbuotojus iš UAB Tenris.



 Pridedu gruodžio 27 d  tu pačiu prekių (filtrų) kainas ir prašau grąžinti
mano permoka 65 Eur.



  92,13
(suma išrašytoje sąskaitoje) - 26,75 (suma Tanagros parduotuvėje) =65.38Eur.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Pateikiame atsakymą į kliento Ivan Michnevič skundą:


2022.12.27 d. įmonės UAB "Tanauta" servise Ukmergės g. buvo remontuojamas kliento Ivan Michnevič automobilis.

Atlikdami autoremonto darbus, serviso meistrai patys parenka tinkamas detales ir kitas prekes, kurios optimaliai tinka pagal automobilio markę, pagaminimo metus ir kitus parametrus.

Darbų metu klientai į serviso patalpas neįleidžiami.

Atlikus automobilio remonto darbus, klientui Ivan Michnevič buvo pateikta sąskaita/sąmata Nr.39366, kurioje nurodytos autoremontui panaudotų medžiagų ir paslaugų kainos.

Susipažinęs, klientas šią sąskaitą/sąmatą Nr.39366 apmokėjo.

Pateiktame skunde klientas nurodė 2022-12-27 d. elektroninės parduotuvės kainas (kaip įrodymas - kliento pateikta santrauka iš elektroninės parduotuvės), kurios

norime pabrėžti, skiriasi nuo kainų, esančių fizinėje parduotuvėje.

Pažymime, kad sąskaita/ sąmata Nr.39366 išrašyta teisingai - fizinės parduotuvės kainomis, kurios gali skirtis, priklausomai nuo tiekėjo, nuo prekių gavimo datos ir t.t.

Klientui tai ir buvo paaiškinta, kai jis kreipėsi dėl kainų skirtumo.