Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "MK TRADE LT" | GARANTINIS REMONTAS |

internetinėje parduotuvėje rde.lt (UAB MK TRADE LT) Pirkau nešiojamą kompiuteri 2021m10men.. Sugedus kompiuteriui 2022 11 kreipiausi į garantinį remontą. Pridaviau remontuoti į jų nurodytą remonto įstaigą 2022-11-07, Atliko remontą ,gražino įrenginį remonto laikas 3sav. Grįžo kompiuteris buvo nesutvarkytas o labiau sugadintas. Pakartotinai išsiunčiau į servizą, registravau sekančia dieną po gavimo. Išsiunčiau ir parašiau kad noriu kad grąžintų pinigus arba pakeistų į naują, servizas gavęs pareiškė kad keičia į naują tik po 4 gedimų.( nors šitos informacijos nebuvo pateikta pirkimo metu). Servizas nustatė gedimą (gedimas kaip nurodė programinės įrangos atnaujinimas) grąžino. Kaip tik gavau iš kurjerio kompiuterį įjungiau net negaliu naudotis jis pakibo (įjungi ir nieko nereaguoja iš viso). Susisiekiau su pardavėju ir jam tiesiogiai išsiunčiau data 2022-12-07 paklausiau iki kada remonto terminas jis parašė 2-4sav. 2023-01-13 dieną jau 5sav jokios tikslios informacijos nėra. Nei grąžina pinigų arba nekeičia. Dėl tokio ilgo remonto laiko aš patiriu finansinių nuostoliu (pirkta programinės įrangos metinė nuoma ,, ofisai'')bei materialiu. Esu studentas tai negaliu tinkamai mokytis, rašyti darbo raštus. Patiriu nuostolius nes reikia skolintis iš kitu asmenų kompiuterius važiuoti pas juos. KAIP DABAR MAN ELGTIS? NEBEŽINAU KĄ DARYTI? PADĖKIT Paklausta apie garantinį terminą jei keistų į naują pasakė kad tesima esamas laikas. O naujam pakeistam į naują nesuteikiama nauja garantiją?

UAB "MK TRADE LT" pateiktas atsakymas.

Laba diena, pirkėjas informuotas, kad jam bus grąžinti pinigai už prekę. Programine įranga su kodu galima naudotis su kitu kompiuterių, jeigu pirkta legaliai.