Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Kesko Senukai Digital" | Brokuotas laminatas |

Laba diena

2022-09-24 Senukų prekybos centre įsigijau laminatą (užsakymo nr. EPA4077880), kurį sumontavus paaiškėjo, kad yra brokuotas - skiriasi laminato lentučių atspalviai.  Tai galite matyti kartu su skundu pateiktose nuotraukose. Patikslinu, kad šį grindų kokybės neatitikimą pastebėjau tik po to, kai grindys jau buvo sumontuotos.

Kaip suprantu, vienas iš situacijos sprendimo būdų yra tas, kad Jūs turėtumėte pakeisti nekokybiškas grindis naujomis, t. y. tokiomis, kurios yra tinkamo atspalvio pagal užsakytą laminato modelį. Tačiau šiuo atveju aš neišvengiamai turėsiu sumokėti meistrams už tai, kad jie išmontuotų (pašalintų) netinkamo atspalvio lentas ir iš naujo sumontuotų naujas. Teisininkas man sakė, kad pagal CK 6.364(2) straipsnio 3 dalį pardavėjo pareiga yra ne tik pakeisti nekokybiškas prekes naujomis, bet ir padengti mano išlaidas už prekės pašalinimą ir pakartotinį sumontavimą.

Jei galite, atsakydami į mano skundą, prašau, patvirtinkite, ar galite pakeisti nekokybiškas lentas naujomis. Taip pat nurodykite, kokių dokumentų iš mano pusės Jums reikės – pavedimo kopijų darbus atliksiantiems meistrams, sąskaitų faktūrų, ar pan., o galbūt trūkumų šalinimo darbus atliktų Jūsų meistrai?
 
Norėčiau pabrėžti, kad kainos sumažinimas šiuo atveju man nėra tinkamas situacijos sprendimo būdas, nes netinkamas atspalvis man yra nepriimtinas, laminatą tikrai keisime.

Jeigu iš mano pusės reikėtų dar kokios nors informacijos, informuokite. 

Dėkui!

Pagarbiai
Linas Šarkauskas