Laba diena, prieš pusė metų Pigu.lt pirkau bėgimo takelį, tačiau sugedo. Kadangi bėgimo takelis nepataisomas Pigu.lt paprašė grąžinti takelį ir užsakė kurjerio paslaugą DPD. Po poros dienų susisiekė DPD darbuotojas, tą dieną kadangi buvo darbo metu informavau darbuotoją, kad šiandien nepavyks perduoti siuntinio ir suderinau su kurjeriu , kad siuntinį iš manęs paims Gruodžio 14d. Man darbuotojas informavo, kad siuntinius fiziniams asmenims surinkinėja tik iki 14 val. Aš patikinau, kad tikrai būsiu namuose nes paimsiu laisvadienį. Tačiau nei kurjerio nei skambučio tą dieną nesulaukiau, o pabandžius paskambinti kurjerio telefonu nieks neatsiliepė. Iš karto paskambinau į DPD skambučių centrą informavau apie situaciją. Pasakiau, kad mano darbo laikas keičiasi ir kokiu metu aš būsiu namuose, tačiau į tai DPD, darbuotojai neatsižvelgė ir toliau užsakinėjo kurjerio paslaugas nors aš buvau informavusi, kad tuo metu manęs nebus namuose ir man teko nuolat atšaukti užsakymus. Mane DPD darbuotojai visi skirtingai informuodavo kokiu laiku jie vykdo siuntų paėmimus. Aš paprašiau, kad tada gal galėtų prekę paimti iki pusė devynių ryto, kadangi pas mane porai savaičių pasikeitė darbo grafikas ir šiuo metu aš dirbu iki 21 vakaro, darbuotoja pasakė , kad užregistravo užsakymą ir laukčiau kurjerio. Kadangi 21d. sutartu laiku nesulaukiau kurjerio vėl paskambinau DPD, man darbuotojas pasakė tai reikėjo informuoti darbuotoją kad pažymėtų jog siuntinį paimtų iki sutarto laiko. Aš tada darbuotojui atsakiau , kad viskas buvo informuota ir ne vieną kartą, kad aš nežinau ką turi pažymėti Jūsų darbuotojas , kad kurjeris jau vieną kartą neatvyko paimti prekės ir kad yra pateiktas skundas. Tada paprašiau darbuotoją , kad sujungtų su asmeniu atsakingu už šią situaciją. Atsakingas darbuotojas išklausė paprašė truputį palaukti ir informavo mane , kad niekuo negali man padėti , kad aš turiu arba perduoti siuntinį iš kur galėtų paimti arba galėtų kitas asmuo perduoti. Aš atsakingam darbuotojui pasakiau, kad aš jiems jau buvau sudariusi sąlygas kad būtų siuntinys paimtas laiku aš paklausiau negi neįmanoma atvažiuoti paimti siuntinio iš ryto. Man buvo pasakyta , kad niekas nevažinės dėl mano siuntinio , čia yra mano problema ir taip man skyrė daug laiko ir nebaigus pokalbio išjungė telefoną. Aš vėl paskambinau į DPD kontaktų centrą, kadangi atsakingam asmeniui nespėjau pasakyti kad neatšauktų užsakymo , kad paliksiu kitą žmogų kuris ir perduos siuntinį. Kontaktų centras mane patikino, kad užsakymas neatšauktas ir kad laukčiau kurjerio. Tą dieną kurjeris vėl neatvažiavo paimti siuntos, nors buvau patikinta kad kurjeris tikrai atvažiuos. Vėl susisiekus su DPD kontaktų centru išgirdau, kad mano užsakymas yra atšauktas , informuota eilinį kartą apie tai nebuvau. Vėliau man darbuotojas atsiuntė atsakymą jog dėl resursų stygiaus jie mano užsakymo negalėjo įvykdyti. Tada aš juos informavau, kad galiu būti namuose 23d. bet ne anksčiau kaip 16 val. ir jai jie nepaims siuntos aš kreipsiuosi į vartotojų teises. Gruodžio 23d. man paskambino kurjeris apie 15 val. , aš kurjerį informavau, kad mano buvo pažymėta darbuotojams , kad namuose būsiu tik 16 val. Kurjeris man atsakė, kad nelauks ir tokiu metu negali paimti siuntos. Mano reikalavimas įpareigoti DPD paimti siuntą man patogiu metu 19 val. vakaro , kadangi aš tris kartus jiems sudariau sąlygas kad siunta būtų paimta. Dvi dienas buvo pilnai užtikrinta nuo 8 iki 17val ir kitą dieną nuo 16 val. Dabar vėl gaunu iš jų reikalavimą, kad jie kitu laiku negali paimti siuntos. Tai jeigu jie tris kartus nepaėmė aš nesu tikra ar jie ir vėl atvažiuos. Aš daugiau galimybių neturiu atsiprašyti iš darbo, kito asmens kad perduotų siuntą taip, pat neturiu nes visi dirba. Aš patyriau ir piniginius nuostolius ir negalėjau atlikti savo darbo, kadangi nuolat turėjau aiškinti situaciją , pas juos skambučio reikia laukti po pusvalandį. Esu šokiruota šios įmonės darbu nes man buvo pareikšta kad jiems nenaudinga siųsti automobilį nes per mažai užsakymų surinks. Bet man paklausus o kaip mano darbas, aš ir dirbu su klientais ir su pardavimais mano darbas ir kenčia nes turėjau koncentruotis į problemos sprendimą. Paklausus darbuotojų kodėl negali paimti prekės 19 val. jie sako tokiu laiku negali atsiųsti automobilio o paklausus tai kodėl vienas užsakymas buvo padarytas nuo 20 iki 22 atsakyti negali. Viskas yra galima, tiesiog nenorėjimas spręsti savo klaidos nes žinoma jiems finansiškai neapsimoka siųsti automobilį o paskui važiuoti kitur ne pagal jų sudarytus maršrutus. Kol negrąžintas bėgimo takelis aš negaliu atgauti pinigų iš P igu.lt. Patys DPD sutinka, kad dėl jų kaltės tris kartus buvo neįvykdytas užsakymas, ir jų reikalavimas yra ir nepagrįstas ir neteisingas mano atveju, kad aš vėl turiu būti namuose. Aš negaliu įvykdyti tokio jų reikalavimo nes visi skirtingai mane informuoja iki kada surenka prekes, kurjeris pasakė kad prekės surenkamos nuo ryto iki 14 val. fiziniams asmenims, atsakinga darbuotoja kuri sprendė šią problemą pasakė kad po pietų, kontaktų centras kad nuo 8-17. tai gaunasi taip, kad aš vėl turiu prašyti išeiginės ir neaišku ar jie vėl įvykdys užsakymą. Mano darbo laikas po Naujų metų vėl bus nuo 8-17 val. Aš namuose būnu 19 val., tai gal dabar tegu DPD taikosi prie mano grafiko.