Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Www.bonideco.com pateiktas atsakymas.

Klientų klausimams nurodytas el.paštas yra klientai@bonideco.com, tačiau iš šio kliento pirmąjį laišką mes gavome i mbbonideco@gmail.com, kuris yra sukurtas klientams gauti informaciją apie užsakymus, šis el.paštas nėra reguliariai tikrinamas, todėl ir nusiskundimas nebuvo pastebėtas iškarto - o tik po kliento skambučio.

Iš pradžių mums pasiūlius klientui pakeisti prekę į naują klientas sutiko, tačiau bėgant laikui klientas pranešė, kad nebenori naujos prekės - nori susigrąžinti pinigus. Turbūt nespėjome patenkinti kliento norų.

Suprantame savo klaidas, atsiprašome kliento, kad nespėjome laiku sutvarkyti siuntimo metu pažeisto užaskymo.

Po šio laiško su klientu buvo susisiekta. Klientui buvo užsakytas kurjeris, kuris paėmė pažeistą prekę ir dabar siunta keliauja pakeliui mums į sandėlį. Po prekės apžiūros klientui bus grąžinti pinigai į sąskaitą iš kurios buvo atliktas apmokėjimas.

Pagarbiai,
Bonideco komanda