Laba diena, šiandien (2022.12.01) Maximoje pirkau žaidimą ir kainos nesutampa ant pakuotės ir čekyje. Ant žaidimo pakuotės kaina nurodyta 7,99; o namie pastebėjau, kad čekyje nurodoma 8,99 eur. Ar tai nėra vartotojų klaidinimas? Jeigu žaidimo kaina visgi pakilo, ar neturėtų būti pakeista kaina ir ant pakuotės? Jaučiuosi apgauta ir norėčiau skirtumą atgauti.
MAXIMA LT UAB pateiktas atsakymas.
Laba diena,
situaciją išnagrinėjome ir atsiprašome Jūsų dėl neteisingos kainos. Įvyko žmogiškojo faktoriaus klaida, kuomet parduotuvėje pasikeitus prekės kainai laiku nebuvo pakeista kaina esanti ant prekės (šiuo metu šios prekės likučių nebeturime). Parduotuvės administracija apie situaciją informuota, darbuotojams pakartotinai buvo priminta, kaip svarbu laiku pakoreguoti pasikeitusias kainas.
Siekiant išspręsti situaciją, kainų skirtumą 0,60 Eur įskaičiavome į pirkimo metu naudotą AČIŪ kortelę MAXIMOS pinigais. Taip pat norėdami atsiprašyti papildomai įskaičiavome ir 2 MAXIMOS Eurus.
Bendrovės vardu atsiprašome už sukeltus nepatogumus.