Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

autobazar | Srotas24.lt |

Sveiki,

2022-10-09 buvo pasikonsultuota su www.srotas24.lt darbuotojais online pagalba ir pagelbėjo išsirinkti tinkamą prekę. 

VOLVO XC60 2008-2017 UZVALKALAS PAVARU PERJUNGIMO + APDAILA

prekė užsakyta ir apmokėta, pristatymas per 3-7 d.d. Gavus prekę atsiimta pirmadienį 18 d. Išardžius servise transporto priemonę buvo gauta informacija kokios reikia prekės, kad šita netinkama, tikriausiai ji senesniems arba kitiems modeliams tik skirta. 



Prekė yra nauja ir ją galima grąžinti per 7 d. 



Paskambinus po 3 dienų gautas informacija, kad prekę norint grąžinti reikia rašyti email, email išsiustas 2022-10-21 d (po 3 d. ) ir pirmadienį vis dar nesulaukėm atsakymo, kreiptąsi dar kartą, vistiek niekas. Registruotas 10-24d, dar vienas online paklausimas, priminimas apie prekės grąžinimą (susisieks su manim per 24h) ir jokio atskaymo 26 d. Paskambinus telefonu laukit, prekių grąžinti negalima, kaip elgtis tokiu atveju ? 

Užsakymo numeris:
323606