Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MB,,Milanvita" | Apgaulė |

Š.m. spalio 1d. pirkau prekę (generatorių) internetinėj parduotuvėj "Perkupigiau.lt". Tiesiogiai per puslapio sistemą darant mokėjimą,jis buvo pervestas į MB "Milanvita"sąskaitą.  Pervedimo suma 302.98 €. Iškart į savo elektroninį paštą gavau ir patvirtinimą apie įmokėtą sumą ir sąskaitą-faktūrą. Spalio  12d. e.laišku paklausiau,kada gausiu savo prekę,nes nurodyta kad prekės pristatomos per 3 d.d.,atsakymo nesulaukiau. Suprasdamas,kad kažkas vyksta ne taip,pabandžiau prisiskambinti tiek  e.puslapyje Perkupigiau.lt nurodytu kontaktiniu telefonu,tiek į pačią MB "Milanvitą",bet niekas neatsakė nes telefonai išjungti ,o MB,,Milanvita"tel numerio tokio kuris nurodytas rekvizituose ir svetainėje - nėra. Tad parašiau e.laišką,kad jaučiuosi apgautas ir kreipsiuos su skundais į visas įmanomas instancijas. Deja atsakymo jokio. Kolkas dar niekur nesikreipiau. Pridedu pirkimo įrodymus. Tikiuosi jūsų pagalbos. Ačiū