Kadangi Pirkimo taisyklių 8.6 punkte nurodoma: „Įprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“ nurodytais terminais. Pardavėjas negarantuoja, kad Prekės visais atvejais bus pristatytos per šiame punkte nurodytą terminą, ypač jei užsakomų Prekių nėra Pardavėjo sandėliuose <...>“ Šiuo atveju dėl nenumatytų aplinkybių prekės atrinkimas užtruko viena diena ilgiau, ir prekės buvo atrinktos 4 užsakymo dieną. Kadangi Klientams norime suteikti teisingą informaciją - taisyklėse esame nurodę, jog negalime visais atvejais garantuoti prekių pristatymo per 4 d.d. Prekė buvo pristatoma 5-tąją užsakymo dieną, tačiau Klientas informavo, kad prekė nebereikalinga, todėl užsakymas buvo atšauktas. Verta paminėti, kad kai klientas užsakymo atsisakė - jis jau buvo pakeliui į kliento namus.
Remiantis Pirkimo taisyklių 15.7 punktu: „ Pardavėjas tiekia Prekes tik buitiniam ir asmeniniam naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės" neturime teisinio pagrindo suteikti papildomų kompensacijų, dėl galimai nesudaryto pirkimo - pardavimo sandorio.
Kadangi Pardavėjas buvo sąžiningas ir Pirkimo taisyklėse įvardino, kad prekės gali būti nepristatytos per 4d.d., o Pirkėjas su šiomis taisyklėmis susipažino - neturime pagrindo suteikti papildomų Pirkėjo prašomų kompensacijų.
Pirkėjui 05-31 padarytas pavedimas - už negautą prekę.