Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Ignitis" | neteisingai išrašyta sąskaita |

Birželio mėn.30 dienos pabaigoje vartotojos E.G.vardu  per SEB banką Ignitis ruošiniu (pridedu kopiją) buvo perduotas tikslus el.suvartojimas už birželio mėn.nuo 12578 kWh.iki 12670 kWh.Už  Už 92 kWh .sumokėta visuomeniniu tarifu 15,36 euro Pridedu banko pavedimą.Jame aiškai matosi rodmenys ir sumokėta suma.Kadangi pavedimas buvo atliktas paskutinę mėn. dieną,,tai pinigai į Ignitis sąskaitą pateko liepos  mėn.1d.Remiantis  Ignitis el.laišku tikslų energijos sunaudojimą galima deklaruoti paskutinę mėn,dieną.Tai suprantama, pensinikui,nes  nuo liepos mėn.1d.didėja kaina. Ignitis savitarnos svetainėje  E.G.laukelyje Mokėtina suma buvo 0,00, o sąskaitų ir mokėjimo istorija užblokuota ir patikrinti negali.Nuo 2022.07.01 įsigalioja nauja sutartis mano K.G.vardu su nepriklausomo el.tiekėju.Per liepos mėn.suvartotas 85 kWh deklaravau Ignitis el paštu skelbtoje nuorodoje spausti čia...ir Ignitis duotame langelyje paskutinis apmokėtas rodmuo buvo 12670 kWh,o kitame įrašiau 85 kWh.El.paštu 2022.07.31 jau savo vardu gavau sąskaitą (pridedu kopiją) apmokėti už 177 kWh ir mokėtina  suma 45,96 euro.Sudėtas jau apmkėtas už birželį rodmuo 92 kWh ir mano 85 kWh.Už per  birželį  suvartotas 92kWh buvau priversta sumokėti antrą kartą jau 23.89 euro.Savitarnos svetainėje turėtų būti permoka,bet jos nematau.Tai kur dingo sumokėta suma?Prašau gražinti permoką 23,89 euro..Į Ignitis kreipiaus visais įmanomais būdais.Pridedu siųstą laišką.