Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB"Servisa ICT" | Lengvo planetinis kompiuteris |

2022.08.14iš UAB"Bitė",Buvo lizingo būdu pirktas plančetinis kompiuteris,Lenovo Tab M8HD Tablet.Pamiršus slaptažodį ir nebegalėjau naudotis juo,kadangi buvo prieš kelias dienas pirktas,ir jame nebuvo jokios informacijos(nuotraukų,adresu,vaizdo įrašų,kontaktų).Nunešiau jį pademonstruoti į Aido g 8,Akropoly(Šiauliai),turėjau garantinį.Moteris priėmė mano plančetę,viską paaiškino per kiek laiko bus suremontuotas,kiek kainuos.Tai ir palikau ramia sąžine.O sąžinė pasiuto,po velnias kai man Rugsėjo pradžioje atsiuntė sąskaitą,ne 15eurų kaip buvau informuota ir ne 20,bet 38.13euro už darbą.Leiskit paklausti už ką aš turiu mokėti už tai kad pamiršau slaptažodį o jokios svarbios ar vertingos,informacijos jame nebuvo.Kodel man kaip vartotojui paslaugą pabrangino 152.2%?.Aš nesutinku ir noriu savo pinigus,kur esu permokėjusi atgauti,todėl kad buvau apvogta vidury baltos dienos.Aš noriu atgauti savo permokėtus pinigus tai yra 23.13euro,nes jie iš mane buvo paimti neteisėtai.Pridedu pirkimo iš bitės  sutartį,garantinį lapą,savo pinigais apmokėti kvitą,ir Ale įvykdytų darbų aprašą.Nėra ko mulkinti žmones.

UAB"Servisa ICT" pateiktas atsakymas.

Laba diena, Jurgita,

kaip matau aptarnavęs servisas yra UAB "MTTC", pinigus jūs sumokėjote taip pat UAB "MTTC" servisui, negalime atsakyti už kito serviso pateiktą kainodarą jums.

Labai atsiprašome, tačiau mes prisiimti atsakomybę už kita servisą negalime.