A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/a602d78701e45aaf3e1327d7abbbe7c2.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "24 SROTAS" | Negalime susigrąžinti pinigų už grąžintą prekę |

Sveiki,

Negaliu susigrąžinti pinigus už grąžintą prekę, nors ši prekė net nebuvo manęs pasiekusi. Taikiuoju būdu bandėme išspręsti šį ginčą, bet gauname tik pažadus, kad pinigus perves, kai tik bus sprendimas. Viskas tęsiasi nuo 2022 m. 08.01 dienos. Remiantis jų taisyklėmis, pinigai į sąskaitą turėjo būti grąžinti per 15 d.d., bet iki šiol jų nesulaukėme. Taip pat bendravimas labai nemandagus, net neprissistato su kuo bendrajame tiek telefonu tiek el. paštu. Prisegtuose failuose jus rasite visą susirašinėjimą, jei trūksta kokių nors dokumentų, būkite malonūs parašykite.

Susirašinėjimas su šios įmonės atstovu, kuris net neprisistatė:

Norėčiau gauti iš Jūsų
patvirtinimą, kad pagal užsakymo numerį 312488,

prekę, kurią buvau užsakęs ir po to persigalvojau pirkti, nes tokią teisę

turi kiekvienas asmuo pagal LR įstatymus, kad šio užsakymo pinigai bus

grąžinti į sąskaitą iš kurios buvo padarytas pavedimas ir kurią parašiau

grąžinimo formoje. Grąžinimo forma buvo Jums išsiųsta 2022.08.01 dieną.

Prekės atšaukimas, kurios net nebuvau gavęs, buvo įvykęs 2022.08.02 dieną.

Pagal Jūsų pirkimo taisykles Jūs turite grąžinti pinigus į sąskaitą per 15

d.d. Tai faktiškai tas terminas jau yra pasibaigęs. Todėl noriu žinoti

kokie Jūsų ketinimai ir kokie veiksmai bus atliekami toliau? Norėčiau gauti

sprendimus priimančio darbuotojo kontaktus, su kuriuo galėčiau išspręsti

šią susidariusią situaciją, nes po laiškais nesimato su kuo turiu garbės

bendrauti ir kokias pareigas jūs einate šioje įmonėje. Jei galite prašau

prisistatyti ir parašyti savo vardą, pavardę bei pareigas ir kontaktinį

telefono numerį. Nes labai norėčiau sužinoti su kuo bendrauju.

Pagal LR įstatymus kiekvienas pirkėjas turi teisę grąžinti prekę, tuol

labiau net jos negavęs:

"Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio

kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto

prekių perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino,

pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje

analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo

daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą

kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti

daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos

jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas

turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus

pardavėjo."

Šios prekės aš nesu gavęs ir nemanau, kad tiek laiko reikia, kad jūs

grąžintumėte sumokėtus pinigus į sąskaitą, kuri nurodyta grąžinimo formoje.

Jei iki 2022.08.29 dienos 12:00 val, į mano sąskaitą nebus pervesti jums

sumokėti pinigai, aš kreipsiuosi į Valstybinę vartotojų teisių ir

apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo.

Tikiuosi abipusio malonaus bendradarbiavimo, kad šis ginčas būtų išspręstas

taikiuoju būdu. Lauksiu atsakymo ir sprendimų.

Gražios Jums dienos :)



Pagarbiai,

Džiugas Rožėnas

+37064057727