Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MB "Milanvita" | Negavau prekės ir noriu atgauti pinigus |

Š.m. rugpjūčio 21d. pirkau prekę (garų lygintuvą) internetinėj parduotuvėj "Perkupigiau.lt". Tiesiogiai per puslapio sistemą darant mokėjimą,jis buvo pervestas į MB "Milanvita"sąskaitą.  Pervedimo suma 17,98 €. Iškart į savo elektroninį paštą gavau ir patvirtinimą apie įmokėtą sumą ir sąskaitą-faktūrą. Rugpjūčio 22d. e.laišku paklausiau,kada gausiu savo prekę. 23d. buvo atsakymas,kad dar šią savaitę  ji mane pasieks. 26 d. suprasdama,kad kažkas vyksta ne taip,pabandžiau prisiskambinti tiek  e.puslapyje nurodytu kontaktiniu telefonu,tiek į pačią "Milanvitą",bet niekas neatsakė ir nesiteikė man perskambinti. Tad parašiau e.laišką,kad jaučiuosi apgauta ir kreipsiuos su skundais į visas įmanomas instancijas. Deja atsakymo jokio. Kolkas dar niekur nesikreipiau. Pridedu susirašinėjimo laiškus. Tikiuosi jūsų pagalbos. Ačiū

MB "Milanvita" pateiktas atsakymas.

Pirkėjas senai yra gavęs savo prekę.