Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "CityBee Solutions" | Negražinama permoka nekompensuojamas vežimas |

Laba diena,
Siučiu skundą, kurį pateikiau CITYBEE įmonei raštu kreipiausi į juos 4kartu skambučiais dar panašiai tiek pat ir problema jau 4 mėnesius niekaip nesisprendžia.

Skundo tektas su detalėmis


Jau ne pirmą kartą kreipiuosi į jus nes niekaip nuo 2022-04 nepavyksta išspręsti susiklosčiusios problemos ir ji vis dar gilėja.

Taigi nuosekliai ir nuo pradžių nors jau kreipiausi telefonu 4 kartus į jūsų vadybininkus ir kiekvieną kartą man buvo žadama išspręsti mano problemą, kad bus susisiekta tačiau niekuomet niekas neperskambindavo.

Taigi 2022-04-03 per Citybee programėle išsinuomavau atomobilį, nes turėjau važiuoti fotografuoti varžybų į kitą miestą buvau susitarusi ir manęs laukė.
Pakeliui sugedo nuomotas automobilis. 
Labai sudėtinga buvo susisiekti ir gauti pagalbos, paskambinus automobilyje esančiu skambučiu anglų kalba vadybininkas pasakė, kad pasistengs padėti .
Lietuvos numeriu skambinant buvo sakoma jog savaitgalis nėra atsakingų asmenų ir nieko man negali padėti.
Sugedusi pralaukiau 4 valandas kol pagaliau buvo rasta pakaitinis automobilis jis atvyko iki manęs ir galėjau grįšti namo.
Į varžybas be abejo nenuvykau nuvyliau žmones ir sugrioviau savo planus.

Man buvo pažadėta jog ši kelionė man bus kompensuotas, nes patyriau daug nepatogumų.

Po kurio laiko gaunu iš Sergel įmonės laišką jog esu skoloje.

Sergel įmonei paaiškinu šią situacija, bet jie sako jog jie tik išieško skolas ir negali man nieko padėti. Todėl apmoku sąskaitą ir kreipiuosi į jus.
Sergel laišką pridedu prisegtuke, jie patvirtino jog mokėjimą gavo.

Taigi po kurio laiko bandau pasinaudoti City bee programėle, dar vis laukiu jūsų atsakymo dėl prieš tai buvusios skolos kuri jau yra apmokėta.
Programėlė rodo esu skoloje - skoloje tą pačią sumą.
Skambinu bendru numeriu sako viskas gerai atstatysime paslaugą pridėkite koretelę. Pridedu kortelę nuo jos pakartotinai nuskaitoma 62,54Eur.

Mokėtojas Kęstutis Balčiūnas nuskaityta 62,54Eur.

Taigi praėjus 4 mėnesiams
Esu sumokėjus Sergel  nors buvo CityBee pažadėta jog ši kelionė kompensuota bus
Skola: 62.54 Eur
Kompensuojamos skolos išieškojimo išlaidos: 24.00 Eur

Pakartotinai sumokėta 62,54Eur 
Mokėtojas Kęstutis Balčiūnas nuskaityta 62,54Eur.

Labai laukiu sprendimų , kadangi jau ne kartą kreipiausi raštu į Jus su prašymu išspręsti šį klausimą.

Vartotojų teisės patvirtino , kad jau galiu kreiptis į juos nes jūs neparodėte iniciatyvos spręsti šį klausimą.

Kadangi nematau savo kaltės tik patyriau laiko ir pinigų praradimą, prašau grąžinti permoką ir prašau grąžinti pažadėta kompensuoti įmoką ir padengti Sergel išlaidas 24eur.

Taip pat norėčiau raštiško atsiprašymo , kad 4 mėnesius niekaip negali išspręsti tikrai nesudėtingos situacijos.

Skolos - Sergel <skolos@gelvorasergel.lt>2022 m. birželio 16 d. 12:44
Kam: ingamelisiakaite@gmail.com

Laba diena,


Dėkojame už Jūsų laišką. Informaciją pasižymėjome. Mokėjimas gautas, byla nr. 1161973 uždaryta 2022.06.13. Pretenzijų neturime.


Geros dienos!

 

Tel.: 8 (5) 2105779; 8 (5) 2104439

Mob. Tel. +37061970016; +37068500018;

+37069839581; +37061828263

El. p. skolos@gelvorasergel.lt


Kind Regards / Pagarbiai
Inga Melisiakaite 

Phone +37069538235