Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Civinity LT" pateiktas atsakymas.

Laba diena,
Pateikiu atsakymą į skundą.
Įvykus avarijai (virtuvėje nesandarus vandens ventilis- buto, o ne bendrųjų pastato konstrukcijų problema, kurią turi spręsti pats gyventojas), gyventoja paskambino į namo administratoriaus bendrą telefono numerį (870055188), bei užregistravo problemą. Pokalbio metu gyventoja buvo perspėta apie papildomą apmokestinimą, tačiau nusakyti tikslios kainos, kai darbuotojai nebuvo atvykę apžiūrėti problemos, bei nežinoma iš kokių vietų prabėga vanduo, ar kokia konstrukcija pažeista, neįmanomą, todėl atvykus avarinės tarnybos darbuotojai, lokalizavo problemą. Kitą mėnesį gyventoja gavo sąskaitą, kurioje matėsi (Buto/patalpos šalto vandens sistemos avarijos lokalizavimas m2 49,59 1,4507 71,94- suma sudaryta iš sunaudotų medžiagų, darbo, bei atvažiavimo mokesčio).
Gyventojai buvo pateikti atliktų darbų aktai, bei telefoninio pokalbio metu išaiškinta situacija.