Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Civinity LT" | dėl neteisingai išrašytos sąskaitos perrašymo |

llaba diena,virtuvėje vandens ventiliukas pradėjo praleisti vandenį,todėl paskambinau tel.870055188 ir pasiklausus kiek tokia paslauga kainuos (operatorei atsakius apie 30 eurų)paslaugą užsakiau.Mūsų pokalbis buvo įrašomas.Tačiau gavus sąskaitą ištiko šokas...87,05 tai tris kart daugiau.Skambinau gal 5 kart į įmonę,kreipiausi raštu (ką ir pridedu) tačiau geranoriško sprendimo NĖRA.Tik atsirašinėjimai ir atsikalbėjimai telefonu bei kaip išsireiškė ponas Dominykas niekur ir nieko nelaimėsiu ir tiesos neieškoti.Tokia kaina paslaugos būčiau tikrai neužsakiusi ir noriu kad sąskaitą perrašytų taip kaip man buvo pasakyta,nes su jokia kita kaina nebuvau supažindinta iki sąskaitos gavimo (o galėjo ir 300eurų parašyti).Jokios darbų sąmatos ir darbų akto (beje kurį atsiuntė po nemandagaus pokalbio).
Pridedu susirašinėjimus.

laba diena,kreipiausi pas jus telefonu dėl santechniko iškvietimo,nes reikejo pakeisti varvantį ventiliuką šalto vandens virtuvėje.Paklausiau kiek paslauga kainuos.Atsakė (atsiliepusi telefonu ir užregistravusi iškvietimą) kad maždaug apie 30(trisdešimt eurų).Ačiū ir sekančią dieną santechniko sulaukiau,pakeitė ventiliuką (darbas užtruko gal 10 minučių).Ačiū,viskas gerai.
Na ir gavus sąskaitą ..... šokas.
Buto/patalpos šalto vandens sistemos avarijos lokalizavimas m2 49,59 1,4507 71,94 +PVM 
Nesuprantu kokią avariją lokalizavo,kokie kvadratai su įkainiais ir kodėl sakoma viena o skaičiuojama UTOPIJA. ar man iš tų kvadratų vandenį valė...tikrai ne,tai prie ko kvadratai jei pakeitė VIENĄ VENTILIUKĄ.
Prašau perrašyti sąskaitą ir įrašyti tą darbą kuris faktiškai buvo atliktas,kurio kaina buvo pasakyta telefonu užsakant paslaugą.
Tikiuosi protingo situacijos sprendimo.
Pagarbiai
G.Kaunas 2022.07.12 
laba diena,aš jau rašiau Jums dėl šios sąskaitos.5 kart skambinau.Ši sąskaita išrašyta neteisinga ir privalo būti perrašyta teisingai pagal tai kokios paslaugos buvo suteiktos ir  kokia įvardinta paslaugos kaina užsakant paslaugą.Deja vyksta tik atsirašinėjimai,atsikalbinėjimai ir apgailestavimai.KODĖL TAIP ELGIAMASI LIETUVOJE (NEPRIKLAUSOMOJE).KODĖL NEVERTINAMAS PASLAUGOS PIRKĖJAS.Lauksiu kol seks kantrybė ir bus atstatytas teisingumas.Gal jau atsirado DOMINYKAS kaip supratau iš atsakymo be kurio niekas nieko nežino.Paraginkite išrašyti teisingą sąskaitą poną DOMINYKĄ,tuomet ją apmokėsiu kaip ir visas gautas iki šiol.
Pagarbiai Danutė Norvaišienė 2022.07.28
laba diena,ponas Dominykai
atliktų darbų aktas tai atsikartoja tas pats sąskaitoje,o kur sąmata supažindinanti su paslaugos kaina (kaip Jūs pats issireiškete ,kad darbų apimtį ir paslaugų kainą matote TIK atvykę Į darbų vietą).Atsiūskite man sąmatą kur aš buvau supažindinta su tokiomis darbų kainomis ir kiekiu ir kad  aš tą Jūsų paslaugą (tokiomis kainomis) užsakiau.Pagal visus paslaugų teikimo įstatus prieš gaudamas paslaugą užsakovas supažindinamas su paslaugos kaina.Gal laikas dirbti pagal įstatymus ir neapgaudinėti žmonių.Nekantriai laukiu darbų sąmatos.
Danutė Norvaišienė 2022.08.02
Jūs buvote perspėta telefoninio pokalbio metu, kad galimai būsite apmokestinta- jūs sutikote, tam ir yra įrašinėjami pokalbiai. Tuo remiantis, atvykome pas jus, darbininkai atliko apžiūra, apžiūros metu nustatė, ko reikia sutvarkymui, ir tą padarius nedelsiant išsprendė problemą, todėl nėra pagrindo nemokėti, už atliktas paslaugas. Priešdarbinės sąmatos nepateiksime, nes darbai vyko pagal faktą.(gauta 2022.08.11)

 AŠ TIKIUOSI KAD  SĄSKAITA BUS PERAŠYTA TEISINGAI O TOKIE NESĄŽININGAI DIRBANTYS ŽMONĖS NETURĖTŲ GADINTI ĮMONĖS VARDO

UAB "Civinity LT" pateiktas atsakymas.

Laba diena,
Pateikiu atsakymą į skundą.
Įvykus avarijai (virtuvėje nesandarus vandens ventilis- buto, o ne bendrųjų pastato konstrukcijų problema, kurią turi spręsti pats gyventojas), gyventoja paskambino į namo administratoriaus bendrą telefono numerį (870055188), bei užregistravo problemą. Pokalbio metu gyventoja buvo perspėta apie papildomą apmokestinimą, tačiau nusakyti tikslios kainos, kai darbuotojai nebuvo atvykę apžiūrėti problemos, bei nežinoma iš kokių vietų prabėga vanduo, ar kokia konstrukcija pažeista, neįmanomą, todėl atvykus avarinės tarnybos darbuotojai, lokalizavo problemą. Kitą mėnesį gyventoja gavo sąskaitą, kurioje matėsi (Buto/patalpos šalto vandens sistemos avarijos lokalizavimas m2 49,59 1,4507 71,94- suma sudaryta iš sunaudotų medžiagų, darbo, bei atvažiavimo mokesčio).
Gyventojai buvo pateikti atliktų darbų aktai, bei telefoninio pokalbio metu išaiškinta situacija.