Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Luxur.lt | Apgaudinėjimas |

Užsisakiau basutes liepos 5d. atlikau pavedimą, gavau po nepilnai dviejų savaičių, tačiau jos buvo visiškai netokios. Tuomet parašiau el. parduotuvei laišką, kad prekė ne tokia, 07-21 atrašė ir atsiuntė grąžinimo taisykles, parašiau, kad tiesiog atsiųstų man duomenis kur išsiųsti prekę ir paklausiau ar pakeis, ar grąžins pinigus, tuo met paprašė įrodymų dėl netinkamos prekės, nusiunčiau nuotraukas. Atsakė, kad patikrino, dėžėse kitokios basutės yra, tai tiekėjų klaida ir apkeis. Paklausiau ar tinka jei atsiųsiu netinkamą prekę į tą paštomatą iš kurio gavau dėl siuntimo išlaidų nieko net neklausiau, sumokėjau pati. Atsakė, kad tinka. 07.22 išsiunčiau prekę ir nusiunčiau luxur.lt siuntos sekimo numerį. 07.28 vėl parašiau luxur.lt, kad prekė jau nuo 07.26 dienos paštomate ir kad noriu pinigų grąžinimo. Prekės neatsiėmė, todėl gavau ją atgal ir  vėl už siuntimą mokėti man. Sužadėtinis parašė į nurodytą numerį ant siuntos ir susikivirčijo su siuntėju. Šiandien 08.06 gavau iš luxur.lt el. laišką jame buvo susirašinėjimo nuotraukos ir nieko daugiau. Atrašiau, kad man įdomiau kodėl jie mane ignoruoja ir negrąžina pinigų. Atrašė (vėl ne apie prekę) , tačiau, kad aš neleistinai dalinu numerį ir tai yra baudžiama. Atsakiau, kad numeris buvo ant siuntos prie įmonės pavadinimo ir kad matau jog neišeina tarpusavy susitarti todėl kreipsiuos į tam tikras tarnybas. Daugiau atsakymo nesulaukiau.

Luxur.lt pateiktas atsakymas.

Telefono numeris kuriam prasidejo grasinimai ir įžeidimai nėra parduotuvės kontaktas. Parduotuvės kontaktais jokios prekės atgal negavome.