Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

AB "Lietuvos paštas" darbuotojų profesinės sąjungos Vilniaus filialas | Pradangintas siuntinys |

Laba diena,
Naudojantis Lietuvos pašto paslaugomis buvo pradangintas mano siuntinys siųstas iš Australijos į Lietuvą. 
Siuntinys kovo mėnesį išsiųstas iš Australijos, balandžio mėnesį per Lietuvos paštą buvo sumokėtas siuntos importo ir deklaravimo mokestis. O gegužės mėnesį siuntos gavėjas (mano brolis - Osvaldas Petrėtis) sulaukė skambučio iš Lietuvos pašto, kad siuntinys bus patalpintas paštomate per dvi darbo dienas. Tačiau po šio skambučio iš LP nesulaukėme jokios informacijos apie siuntos atsiėmimą. Pradėjus skambinti ir aiškintis kur dingo siuntinys, atsakydavo kad bus išsiųsta užklausa sistemoje bandant surasti siuntinį, arba gaudavau atsakymą - kurjeriui buvo perduota, yra įsivėlusi klaida, išsiaiškinsiu ir susisieksiu. Nesulaukusi atsakymo teko skambinti vėl, kuomet jau gavau atsakymą - siuntinys dingęs, užpildykite pretenzijos formą., nurodykite žalos sumą ir pan.
Į pretenziją buvo atsakytą, prisegtame priedę - LP1. po gauto laiško skambinau į klientų aptarnavimą skyriu, siekiant gauti daugiau informacijos, bei bandant išsiaiškinti šį gautą atsakymą laiške, kuriuo esu nepatenkinta. Tačiau nesulaukus pagalbos, negavus prašyto kontaktinio numerio,vieno iš atsakingo vadovo, nuleidau rankas. Po kelių dienų gavau dar vieną laišką (priedas LP2) iš Lietuvos pašto, kuriame aiškiai matyti, kad LP keičia poziciją ir bando atsiriboti nuo bet kokios kompensacijos, viska suversdami Australijos paštui.
Esu labai nepatenkinta Lietuvos pašto paslaugomis ir ypač neprisiimama atsakomybe už pradanginta siuntinį, klientų aptarnavimų o ypač logikos neturinčiu atsakymu, kad turiu pretenzija pateikti Australijos paštui ir kad Australijos paštas turi padengti prarasto siuntinio nuostolius.  Siuntinys iš Australijos Lietuvą pasiekė, tačiau dingo Lietuvoje, tai įrodo pridėtas priedas - LP3, kuriame aiškiai pasakyta, kad siuntinys Lietuvoje. O taip pat ir priedas - LP4, kuriame matosi siuntos istorija;  bei priedas- LP5, kuriame matosi siuntos būsena "vežama" siuntėjui. Ir aišku, telefoninis pokalbis, kuriame buvo pasakyta, kad siuntinys per kelias darbo dienas bus įdėtas į paštomatą.
Aš, kaip Lietuvos pašto klientė norėčiau, kad už šią nekokybiška paslauga bei prarastą siuntą, kurios vertė - 200 eur,  bei siuntimo išlaidos - 50eur.  Lietuvos paštas prisiimtu atsakomybę ir įvykdytų 250 eur kompensacija. 

Pagarbiai,
U.P.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki,

Jums skirtas raštas, kurį rasite šio el. laiško priede. Kilus klausimų dėl rašto turinio, prašome susisiekti su rašto rengėju, kuris nurodytas rašte.

Šis elektroninis laiškas yra automatinis pranešimas, prašome į jį neatsakinėti.
Jei dokumentas yra pasirašytas kvalifikuotu el. parašu, peržiūrėti jo turinį bei patikrinti parašų galiojimą galite adresais: https://adoc.archyvai.lt arba https://signa.mitsoft.lt/.
Taip pat dokumentą galite peržiūrėti kompiuteryje, jei jame yra įdiegta programinė įranga Signa.

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
J. Jasinskio g. 16, 03500 Vilnius
www.lietuvospaštas.lt
--
Lietuvos paštas remia atsakingą požiūrį į aplinką. Nespausdinkite šio laiško, jeigu nėra būtinybės.
Informacija šiame pranešime gali būti konfidenciali. Ji skirta tik asmeniui, kuriam yra adresuota. Jei šį pranešimą gavote per klaidą, Jūs negalite skaityti, kopijuoti ar bet kaip kitaip platinti šio pranešimo ar jo dalies ir skleisti jame esančios informacijos. Prašome informuoti apie tai siuntėją ir iškart ištrinti visas šio pranešimo kopijas iš savo kompiuterio. Dėkojame.