Gerbiamas Vaidotai,
Norime pažymėti, kad Paysera veikla yra vykdoma atsižvelgiant į teisinį reguliavimą Europos Sąjungoje ir Lietuvoje. Taip pat būtent Lietuvos bankas kelia aukštus reikalavimus mums dėl duomenų pateikimo apie klientų vykdomą veiklą ir lėšų šaltinius.
Kiekvienas klientas iš savo finansų įstaigos tikisi jiems reikalingų ir kokybiškų paslaugų bei lėšų saugumo užtikrinimo. Būtent šiems aspektams įgyvendinti visame pasaulyje finansų institucijos taiko „Pažink savo klientą“ principą. Mes – ne išimtis. Informaciją apie šio principo įgyvendinimą pateikiame čia, kviečiame susipažinti: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas .
Kuo operatyviau ir tiksliau atsakoma į visus mūsų užduodamus klausimus ir pateikiami reikiami dokumentai bei informacija – tuo greičiau įvykdomas ( įskaitomas ) pervedimas, nuimami apribojimai nuo sąskaitos ar tiesiog suteikiamos visos teisės naudotis Paysera paslaugomis. Deja, tais atvejais, kai klientas negali pateikti reikiamų dokumentų, mes negalime jam teikti finansinių paslaugų, arba įskaityti ( atlikti ) pervedimo.
Matome, kad jūsų pervedimas buvo gautas 2022-07-12 10:414, grąžintas 2022-07-13 15:11.
Siekiame užtikrinti sklandų naudojimąsi Paysera paslaugomis, todėl turint klausimų, kviečiame susisiekti su klientų aptarnavimo centru, kontaktus pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai .
Dėkojame už jūsų vertinimą ir pastabas. Į klientų pasiūlymus ir pastabas atsižvelgiame ir Paysera sistemą nuolat tobuliname.
Pagarbiai