2016 m. Gegužės 4 d. aš, Bitės salone įsigijau mobilųjį įrenginį, LG G3 imei: 354153067538834 sumokant už jį pilną kainą 296,80 eurų.
Remdamasi sutarties Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu buvo pateiktos pretenzijos dėl prekės kokybės, kadangi įsigyta prekė neatitinko sutartyje bei prekės aprašyme nurodytos kokybės. 2016.05.23 mobilusis įrenginys pirmą kartą buvo priimtas techniniame centre MTTC dėl savaiminio išsijungimo ir negalimo įjungimo, bei galimo naudojimo tik išėmus telefono bateriją ir įstačius ją atgal, arba prijungus pakrovėją su telefonu į lizdą krovimo rėžimui. 2016.05.31 baigus įrenginio patikrą mobilusis įrenginys grįžo su išvada, jog gedimų bei defektų nerasta ir jis naudoti yra tinkamas. 2016.07.03 mobilusis įrenginys dėl aukščiau nurodytų problemų pristatytas ir priimtas Bitės salone remontui, tuomet įrenginys grįžo su išvada, jog gedimas kartojasi dėl netinkamos baterijos, tačiau dėl tos pačios problemos 2016.12.30 mobilusis įrenginys vėl priimtas remontui.
2017-01-12 kreiptasi į Bitės saloną, kuriame buvo įsigytas mobilusis įrenginįs, pateikiant vartotojo prašymą, bei patvirtinant jog jis priimtas salono darbuotojos. Pateiktu raštu norėta atkreipti dėmesį, jog per 7 mėnesius nuo prekės įsigijimo dienos, mobilusis įrenginys dėl tos pačios priežasties remontui pristatomas trečią kartą, taip pat nesuteikiant galimybės naudotis pakaitiniu įrenginių, kuris atitiktų ir atliktų reikiamas funkcijas įsigytam mobiliajam įrenginiui, ko pasekoje mano kaip vartotojo teisės bei galimybės buvo apribojamos darbo atžvilgiu (nebuvo galimybės nuolatinai naudotis el.paštu bei kitomis programomis)
Mobilusis įrenginys įsigytas sumokant už jį pilną kainą, todėl remdamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.334 straipsnio 1 dalimi prašiau: pakeisti netinkamos kokybės prekę (mobilųjį įrenginį) į tinkamos kokybės kitą mobilųjį įrenginį, padengiant kainos skirtumą, arba grąžinti už nekokybišką prekę sumokėtus pinigus, pervedant juos į banko sąskaitą Nr. LT02 7044 0009 0361 3362.
2017-01-13 el. paštu gavau atsakymą, jog pagrindo grąžinti pinigus, arba pakeisti netinkamą įrenginį kitu Bitės salono atstovybė nemato, paprašė plačiau išdėstyti problemas, kurios kylą dėl netinkamos kokybės įrenginio, bei pateikti filmuotą medžiagą. Manau, jog nebuvo tikimasi jog turėsiu filmuotą medžiagą iš anksčiau, kuomet buvo paprašyta nufilmuoti kito šalia buvusio žmogaus, tačiau šiuo metu jie manęs prašė tą padaryti, kai įrenginys jau trečia kart yra priduotas į Bitės saloną. 2017-01-26 persiunčiau video medžiagą, kurioje užfiksuotas įrenginio gedimas. Jau nuo 2017-03-11 mano prašymai yra ignoruojami, Bitės salone taip pat informacijos nesuteikia. Manau mano kaip vartotojos teisės yra pažeistos, nes nėra grąžinti nei pinigai už nekokybišką mobilųjį įrenginį, nekokybiškas mob. įrenginys nepakeišiamas kokybišku, kuris atitiktų pilnai sumokėtą sumą, ir taip pat kol nėra priimtas sprendimas dėl tolimesnių veiksmų, nesuteikiama galimybė naudotis atitinkamomis priemonėmis, kurios atitiktų visas funkcijas, už kurias yra sumokėta. Taip pat mokamas abonimentinis mokestis, tačiau internetu naudotis negaliu jau 4mėn. ir 2 val. (nesudėjus laiko, kuomet buvo prieš tai telefono įrenginys priimtas garantiniam tvarkymui), todėl kreipiuosi į jus ir tikuiosi padėsite išspręsti šią problemą, nes man asmeniškai taikiai jos išspręsti su Bitės salonu nepavyksta. Prisegami el.laiškai, kuriais kontaktuota su Bitės atstovybe, taip pat sumokėta suma, nes garantiniai popieriai kartu su pirkimo kvitu yra bitės atstovybėje, kaip ir mobilusis įrenginys.