2022 06 30 apie 11val dienos atvyko DPD kurjeris paimti siuntą. Kurjerį perspėjau, kad tai yra spintelė ir ant dėžės užrašyta NEMĖTYTI!! Kurjeris patikono, kad viskas bus gerai.
Šiandieną 2022 07 01 apie 14val gaunu žinutę iš baldų salono Silas, kad siunta atvyko visiškai sunaikinta. Spintelės sulaužytos!
Su DPD kurjeriu, kuris man skambino ir iš manęs paėmė siuntą, susisiekti nepavyko. Taip pat DPD bendras telefonas neatsako. Parašiau el. Laišką su nuotraukomis.
Laba diena,
Dėkojame už laišką.
Informuojame, kad Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (toliau – tarnyba) 2022-07-04 el. paštu informavo pareiškėją. Atsižvelgiant į tai, kas nurodyta kreipimesi, rekomendavome atkreipti dėmesį, kad pristatomi objektai, priklausomai nuo jiems taikomų kriterijų ir šalių susitarimo, gali patekti į pašto arba vežimo veiklą reglamentuojančių teisės aktų reguliavimo sritį. Pašto paslauga Pašto įstatymo 3 straipsnio 9 dalyje apibrėžiama kaip pašto siuntų surinkimas, rūšiavimas, vežimas ir pristatymas. Pašto įstatymo 3 straipsnio 12 dalyje įtvirtintas pašto siuntos apibrėžimas: „pašto siunta – adresuota ir išsiųsti paruošta siunta, įskaitant korespondencijos siuntas, pašto siuntinius, siuntas, kuriose siunčiamos knygos, katalogai, laikraščiai, kiti periodiniai leidiniai, kurią turi pristatyti pašto paslaugos teikėjai.", o Pašto įstatymo 3 straipsnio 13 dalyje nustatyta, kad „Pašto siuntinys – iki 50 kilogramų sverianti pašto siunta, kurią sudaro daiktas ar prekė (daiktai ar prakės), tarp jų ir neturintys komercinės vertės" (didžiausio svorio pašto siuntomis, Pašto įstatymo prasme, yra laikytini pašto siuntiniai, ir iš to seka, kad maksimali svorio riba, taikoma pašto siuntai, yra 50 kg.). Tokiu atveju, jei buvo užsakyta siuntos vežimo paslauga, Tarnyba nėra kompetentinga vertinti kreipimesi nurodytų aplinkybių ir šiuo atveju pateikti išvadą dėl kreipimesi nurodytos situacijos.
Tokiu atveju, jei buvo užsakyta pašto paslauga (siuntos svoris mažesnis nei 50 kg), pareiškėja turi teisę kreiptis į Tarnybą, tačiau pirmiausia turėtų kreiptis raštu į paslaugų teikėją (pateikiant visus paslaugos užsakymo duomenis, reikalingus situacijos nagrinėjimui). Gavus atsakymą ir su juo nesutikus, rekomendavome pateikti prašymą tarnybai, kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje https://www.rrt.lt/pastas/vartotoju-teisiu-apsauga/kaip-pateikti-skunda/ prašymo nagrinėjimui teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Sondra Kasperavičienė
Vyriausioji specialistė
Skundų skyrius
Tinklų reguliavimo departamentas
Tel. (8 5) 210 5667, 8 647 16899
El. p. sondra.kasperaviciene@rrt.lt