TAIP GALI TIK TELE2 : sveiki, zodziu situacija tokia: mano sutartis su
tele2 galiojo iki geguzes 8d, bet nuo geguzes 6d pasirasiau sutarti su
kitu mobiliojo rysio tiekeju, ko pasekojo atejo bauda 80 euru. Bet
pradekime viska nuo pradziu. Taigi, likus kokiam
menesiui iki tele2 sutarties galo, pradejo eiti zinutes del sutarties
pratesimo ir t.t. na, viskas ok, visada taip budavo. Viena diena
nusprendziau uzsukti I tele2 salona pramones pr esancioje maximoje.
Uzejus ten salonas buvo tuscias, tad iskart buvau pradetas
aptarnauti. Pakalbejus su vadybininku, buvo pasiulytas standartinis
planas kuris manes netenkino, nes uz brangiau buciau gaves maziau nei
iki siol turejau. Visa musu pokalbi girdejo kiti du vadybininkai nes
salonas buvo tuscias. Tada ir prasidejo, trecioje
vietoje sedintis vadybinkas pradejo aiskinti kad pernai ledai kainavo
tiek ir tiek, siemet kainuoja tiek ir tiek, tipo mokek daugiau, gauk
maziau. Aptarnaujamas buvau pirmoje vietoje. Keista buvo klausytis
pacuko ,kuris greiciausiai tiktu I sunus tujinimo.
Pats daug metu pradirbau su klientais, tad puikia zinau kas yra
aptarnavimo, bendravimo standartai. Bendravimas su sunkiais klientais ar
konfliktiniais. Pas tele2 vadybininkus jausmas toks, kad tokiu
standartu nera arba tiesiog jie nezino kaip tai reikia
daryti. Po viso sito jausmas buvo toks kad is taves yra tyciojamasi,
tad tiesiog isejau is salono. Sito uzteko kad butu priimtas sprendimas
greiciausia su tele2 sutarties nepratesti nors ju klientu buvau apie
20m, pradedant pirmuoju pildyk baigiant dar studentavimo
laikais pasirasyta pirmaja sutartimi. Kaip supratau tele2 yra giliai PX
kiek metu buvai ju klientu. Po viso sito pradejau dometis ka siulo kiti
tiekejai. Gavau tenkinanti pasiulyma ir pasirasiau sutarti su kitu
tiekeju, tik gaila kad pora dienu per anksti.
Esme, kad tele2 vadybininkai niekada nesupazindino ir nesugebejo
paaiskinti, kas bus jei sugalvosiu anksciau laiko pereiti I kita tinka
ir t.t. Kituose tinkluose klientui yra duodamas menesis laiko
apsisprendimui ir jokiu baudu nera, to paties tikejausi ir
cia, na, bet pas tele2 akmens amzius. Tad klausimas, ar tele2 turejo
pranesti apie anksciau nutrauktos sutarties pasekmes arba bent ispeti?
Nes juk kai pamirsti apmoketi saskaita arba pratesti sutarti dazniausiai
gauni bent po viena sms per diena su priminimu.
O gal kito tinklo vadybininkas turejo pasiteirauti ar neturiu
galiojanciu sutarciu ir ispeti pasiteirauti apie pasekmes? Kaltu
ieskojimui cia ne vieta, nes abi bendroves kratosi sitos atsakomybes.
Pasiteiravus dabartinio tiekejo apie sia situacija jie niekuo
negali padeti, nors kaip ir pripazysta kad vadybininke turejo apie tai
uzsiminti, o apie irasu isklausyma negali buti ne kalbos, nebent teismui
reiktu, o idomu paciam kuria data sakiau kada perkelti nr. Tikrai zinau
kad nebuvo uzsiminta apie baudas ir pn.
Na o nuvykus I ta pati tele2 salona vel tos pacios nesamones. Paprasius
atspausdinti saskaita ten tik viena eilute, paprasius detalesnes, sako
negalime niekuo padeti. Bendraujant su vadybinke, is kazkokios kamurkes
islenda ale vadove Juste, papasakojus kas
per situacija ir paprasius aukstesnes pareigas uzimancio asmens
kontakto, prisistato kaip regiono vadove, ok galvoju, bet isgirstu ta
pacia dainele kaip ir is paprasto vadybinko, tipo niekuo negalime
padeti, tipo mokek ir eik nx, toks jausmas kad likau kaltas
kad ja sutrukdziau. Tad tele2 vadovai, vadybininkai, kad ir kas
skaitysite sita laiska, galbut reiktu naikint tokiu kaip juste etatus ir
tuos pinigus skirti klientu aptarnavo ir bendravimo gerinimui.
Suprantu, kad siuo laisku greiciausia nieko nelaimesiu,
na bet gal bus pamastymas draugams, kolegoms ir t.t. kad gerai
pagalvotu pries pasirasinejant su jumis bet kokias sutartis. Kaip nors
jei reiks apmokesiu ta saskaita, tik ta proga jus prarasite bent minimum
4 klientus, mane, mano zmona, mano vaikai, o tevus
ir sese manau pakeisti tinkla ikalbinti. Uogyte ant torto tikriausia
laiskas su padeka, kad buvau jusu klietu ir kad lauksite
sugrystant, bet po tokio akikbroksto manau tai sunkiai beimanoma. Siuo
laisku nesiekiu nei reklamos nei anti reklamos, tiesiog norisi pagarbos
klientui, kuris su jumis buvo labia ilgai.