A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/37bfabb5cb7e0a65f3a38745354dee5a.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Lietuvos paštas | Dėl Lietuvos pašto įkainių |

Siuntos iš trečiųjų šalių (t.y. ne iš ES) reikia pildyti deklaracijas, kur deklarantų darbas, t.y. deklaracijos patikrinimas nuo š.m.kovo 1 d. kainuoja 6,99€, vietoje buvusių 3€ iki kovo 1 d. Deklaracijoje reikia pažymėti ar gaunama siunta dovana, ar pirkinys. Mano atveju tai yra dovana iš dukters, gyvenančios JAV. Dovanoms  iki 45€ nera muito mokesčio ir ši suma 45€ yra nuo senų laikų ir nesikeičianti. Klausiau Lietuvos pašto, kodėl gi deklaravimo paslauga pabrango beveik 150%, tai man paaiškino, kad šiais laikais viskas brangsta, todėl jie taip įvertina deklarantų darbą. Žinia, kad šiais laikais viskas brangsta vos ne kasdien, todėl logiška, kad už 45€ dovanų galima atsiųsti santykinai mažai, todėl ir kyla klausimas, kodėl didinant deklaravimo įkainį, nekyla siunčiamų dovanų leidžiama neapmokestinama vertė. Mano atveju, man atsiųstas siuntinėlis buvo įvertintas 50 USD, pagal kursą 47,68€. Kadangi vertė viršijo 45€ sumą, dovanai uždedamas muito mokestis, bet ne nuo viršijančių 45€ sumos, bet nuo visų 47,68€. Ir tokiu atveju gaunasi, kad aš moku muito mokestį, t.y. perku savo dovaną. Mano atveju, už šį siuntinėlį aš turėjau sumokėti 16,99€. Mano nuomone, yra labai neteisinga, kad kylant kainoms, neapmokestinama suma lieka stabili, nors Lietuvos paštas, pasiteisindami kylančiomis kainomis, savo darbą įvertina veik 150% brangiau. l

Atsakymas išsiųstas el. paštu.

Pagarbiai

Tel. 1842
El. p. info@post.lt
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
J. Jasinskio g. 16, 03500 Vilnius
www.lietuvospaštas.lt



Lietuvos paštas remia atsakingą požiūrį į aplinką. Nespausdinkite šio laiško, jeigu nėra būtinybės.
Informacija šiame pranešime gali būti konfidenciali. Ji skirta tik asmeniui, kuriam yra adresuota. Jei šį pranešimą gavote per klaidą, Jūs negalite skaityti, kopijuoti ar bet kaip kitaip platinti šio pranešimo ar jo dalies ir skleisti jame esančios informacijos. Prašome informuoti apie tai siuntėją ir iškart ištrinti visas šio pranešimo kopijas iš savo kompiuterio. Dėkojame.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,



Dėkojame už laišką.

Informuojame, kad Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (toliau – tarnyba) 2022-06-22 el. paštu informavo pareiškėją, kad atsižvelgiant į tai, kad teisinius santykius, susijusius su muitinės procedūromis reglamentuoja Lietuvos Respublikos muitinės įstatymas ir jo įgyvendinamieji teisės aktai, vadovaujantis Lietuvos Respublikos muitinės įstatymo 10 straipsnio 1 punktu bei atsižvelgiant į Muitinės administruojančių mokesčių ir su jais susijusių sumų mokėjimo taisyklių, patvirtintų LR Vyriausybės 2017 m. sausio 18 d. nutarimu, Nr. 37.7 punktu, pareiškėjos el. paklausimas persiųstas įvertinti pagal kompetenciją akcinei bendrovei Lietuvos paštas bei Lietuvos Respublikos muitinei.





Pagarbiai



Sondra Kasperavičienė



Vyriausioji specialistė

Skundų skyrius

Tinklų reguliavimo departamentas

El. p. sondra.kasperaviciene@rrt.lt