Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki.Visa pirkimo procedūra buvo vykdoma per šrotas.lt platformą,susirašinėjant adresu sales@srotas24.lt.Pretenziją jiems siunčiau jų nurodytu adresu orders@srotas24.lt.Kad pirkėjas yra IK BALTIK LTD,aš sužinojau iš savo buhalterio.Pasirodo,pinigų gavėjas yra tas IK BALTIK LTD,jų kontaktų neturiu.Viskas čia taip supainiota,kad būtų sunkiau teisybę rasti,kad žmonėms kantrybė baigtusi ir atstotų.Teko pabendrauti su keletu žmonių,kurie jiems turi pretenzijų.Na,gal jums pavyks su jais susitvarkyti?Jie man pareiškė,kad ką nori,tą ir daro ir niekas nieko jiems nepadarys....