Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

IK BALTIC LTD | Netinkama detalė |

    2022.02.17 dieną buvo užsakyta prekė-Subaru Forester bagažinės užuolaidėlės.Užsakymas buvo apmokėtas ir už keleto dienų prekė gauta.Išpakavus paaiškėjo,kad prekė ne šito modelio mašinos,nors užsakant buvo tiksliai nurodyta markė,modelis,išleidimo metai,kuras,variklio apimtis.Šitie duomenys yra pakankami tiksliai parinkti tinkamą detalę.Su detale nebuvo pateikta sąskaita-faktūra,tai sudaro nesklandumą buhalterijoje.
     Pardavėjui buvo, nesulaukus 14  dienų , pateikta pretenzija su nuotraukomis,kuriose aiškiai matosi,kad detalė netinka,yra per trumpa.Buvo paprašyta gražinti pinigus ir prižadėta grąžinti netikusią detalę.Pardavėjas ilgai atsikalbinėjo,"nerado tokio užsakymo",grubiai bendravo,siuntinėjo skambinti skirtingais telefonais,kur niekas nieko nežinojo.Galų gale visai nustojo bendrauti-meta ragelį.
Prašome padėti išspręsti klausimą.Norime gauti sumokėtus pinigus ir žadame gražinti netikusią detalę.



Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki.Visa pirkimo procedūra buvo vykdoma per šrotas.lt platformą,susirašinėjant adresu sales@srotas24.lt.Pretenziją jiems siunčiau jų nurodytu adresu orders@srotas24.lt.Kad pirkėjas yra IK BALTIK LTD,aš sužinojau iš savo buhalterio.Pasirodo,pinigų gavėjas yra tas IK BALTIK LTD,jų kontaktų neturiu.Viskas čia taip supainiota,kad būtų sunkiau teisybę rasti,kad žmonėms kantrybė baigtusi ir atstotų.Teko pabendrauti su keletu žmonių,kurie jiems turi pretenzijų.Na,gal jums pavyks su jais susitvarkyti?Jie man pareiškė,kad ką nori,tą ir daro ir niekas nieko jiems nepadarys....