sveiki, Mes gavome Jūsų ( užsakovo) pretenziją telefonu po montavimo praėjus keliom dienom. Senų durų išvežimo paslauga buvo užsakyta, todėl tos durys senos su apvadu senu ( ant kurio buvo senas skambutis) buvo išvežti , pagal Jūsų pageidavimus. Pamiršote , kad patys užsakėte išvežimo paslaugą. Perdavimo aktą pasirašėte ir jokių pretenzijų nepateikėte dėl skambučio ar apibraižytų durų. Sutarties sudarymo metu aptarti visi pageidavimai ir montavimo vieta. Taip pat buvo įrašyta į sutartį, kad šone liks didelis tarpas. ( kadangi kampinės durys) vadybininkas Jus informavo ir Jus tai tenkino . Po skambučio , kad grąžinti Jums Seną skambutį vadybininkas skambino Jums ne vieną kartą, bei rašėme el.p. kada galima Jums jį atvežti. Taip pat buvo nuvykęs į vietą ir niekas durų neatidarė, nufotografavo Jūsų duris ir jokių subraižymų neužfiksavo. Taip pat kadangi Jūs tik skundžiatės, bet neatrašote ir neįleidžiate į vietą atvykusio meistro konstatavimui Jūsų pretenzijų pagrįstumo, mes niekuo Jums padėti negalime. Paskutinė Jūsų pretenzija buvo gauta šį trečiadienį, bet po atsakymo tą pačią dieną (prašymo parašyti kada galite būti namuose , kad atsiųsti atsakingus asmenis bei atvežti tą skambutį ) mes ir negavome.