Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

IK BALTIC LTD | Negrąžinami pinigai už pristatytą netinkamą prekę. |

2022.04.11 užsisakiau prekę iš internetinės parduotuvės srotas24.lt Tą pačią dieną atlikau mokėjimą ir gavau patvirtinimą dėl savo užsakymo (pav. 1)
2022.04.21 prekė buvo pristatyta į nurodytą paštomatą (pav. 2). Gavę prekę vakare išpakavau, patikrinau, pastebėjau kad prekė buvo pristatyta ne pagal skelbimo aprašymą. Tą pačią dieną per internetinės parduotuvės srotas24.lt esantį pagalbos chat'ą parašiau, kokie žingsniai turi būti atlikti norint padaryti prekės grąžinimą. Gavau instrukciją užpildyti prekės grąžinimo paraišką jų internetiniame puslapyje https://srotas24.lt/page/prekiu-pinigu-grazinimo-form/ . Tą patį vakarą iškart užpildžiau šią formą.
2022.04.26 - kadangi jokio laiško ir patvirtinimo negavau iš pardavėjo, parašiau el. paštu dėl prekės grąžinimo (pav. 3). išdėsčius problemą gavau atsakymą išsiųsti prekę per DPD padiktavus jų kliento ID (pav. 4)
2022.04.27 prekė buvo perduoda DPD kurjeriui
2022.04.29 prekė pristatyta atgal pardavėjui į Lenkiją (pagal kliento ID, kurį padiktavo srotas24 darbuotojas)
2022.05.02 parašyta pardavėjui ir užklausta dėl pinigų grąžinimo termino. Gautas toks atsakymas pav. 5. Tada pakartotinai užklausta pav. 6, ir jokio atsakymo nebegavau
2022.05.03 užklausiau to paties klausimo, atsakymo jokio nėra.