Uždaroji akcinė bendrovė "VILNIAUS VANDENYS" | Vilniaus vandenys gedimas |
Sveiki,kreipiausi į Vilniaus vandenys ,nes bute nebėgo šaltas vanduo. O dieną prieš pas juos buvo avariją. Aš registravau gedimą/avariją .Meistrai atvyko dviese, laiptineje pravale filtriuką, nuėmė plombą, bet vanduo nepasirodė, sakė bute problema. Kitą dieną atvyko santechnikas ir iškart pasakė, kad visame bute nėra vandens,nes jis paprasčiausiai neatbega iš Vilniaus vandenys. Tad nuėmė laiptineje skaitliuką ir išvalė,naudojo ilgą vielą,nes vamzdyje/šlangoje buvo vien žvyras. Tai turėjo padaryti Vilniaus vandenys,deja vyrai tingejo. O aš turiu sumokėti meistrui,nes Vilniaus vandenys nieko neišvalė. Labai pikta ,nes dėl meistrų kaltės nebuvo šalto vandens ,o paleidus vandenį vonioje pasirodė žvyras,uzsikišo WC žarnelė nuo žvyro ir purvo,nes paleidus vandenį buvo didelis spaudimas. Santechnikas dirbo 3 val,teko susimokėti,nors Vilniaus vandenys turėjo padaryti savo darbą
Uždaroji akcinė bendrovė "VILNIAUS VANDENYS" pateiktas atsakymas.
Lietuvos nacionalinei vartotojų federacijai
El.paštas: info@vartotojuskundai.lt
Laurai Mikalauskaitei
El.paštas: baira25@gmail.com
DĖL VARTOTOJOS SKUNDO
UAB „Vilniaus vandenys“ (toliau – Bendrovė) informuoja, jog 2022-05-10 buvo gautas Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos (toliau- Vartotojų federacija) informacija apie gautą vartotojos Lauros Mikalauskaitės (toliau – Vartotoja) skundą. Vartotojų federacija informavo, kad Bendrovė per 14 kalendorinių dienų privalo atsakyti į vartotojo skundą/pretenziją sutinkant su vartotojo reikalavimais arba derybų būdu skundą išsprendžiant taikiai, arba pateikiant išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
Atsakydama į pareikštą skundą Bendrovė informuoja, kad išsamiai išnagrinėjo vartotojos skundą, bei susiekus su Vartotoja taikiai išsprendė susidariusią situaciją.