Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Topo grupė" | Dėl prašymo grąžinti pinigus už nekokybišką prekę atmetimo |

1. 2020-05-27 buvo pirkti du elektriniai paspirtukai "Ninebot by Segway Kickscooter ES4". 2022-03-21 kraunant paspirtuką ekrane atsirado du klaidos kodai - 48 ir 42. Reiktų paminėti, kad vienas paspirtukas jau buvo grąžintas dar 2021m. dėl tos pačios problemos (42 klaida) ir už jį buvo grąžinti pinigai dėl negalėjimo jo suremontuoti. 2022-03-22 paspirtukas buvo pristatytas garantiniam remontui ir buvo pareikalauta grąžinti už jį sumokėtus pinigus (kaip buvo padaryta su vienu iš jų), o ne taisyti, nes prekė akivaizdžiai yra nekokybiška. 2022-04-27 buvo gautas atsakymas iš garantinio aptarnavimo centro UAB "Baltic Continent" jog garantinio aptarnavimo metu buvo nustatytas išorinės baterijos gedimas, o kadangi išorinei ir vidinei baterijoms pagal gamintojo reikalavimus taikoma 6 mėn. garantija - mano prašymas yra atmetamas ir bus netenkinamas. Pagal LR įstatymus turėtų būti taikoma 24mėn. garantija visoms elektrinio paspirtuko, su kuriomis jis buvo komplektuojamas, dalims, todėl toks parduotuvės sprendimas manęs netenkina.
2. Taip, jau kreipiausi ir turiu tiek garantinio aptarnavimo centro, tiek parduotuvės direktorės atsakymus, jog mano prašymas grąžinti už nekokybišką prekę sumokėtus pinigus (479.00 eur) yra atmetamas.
3. Skundas nėra sprendžiamas ir nebuvo išspręstas kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje ar teisme.