Laba diena,
Š.m. balandžio pradžioje iš svetainės Srotas24.lt užsakinėjau automobilio detalę. Praėjus porai dienu po uzsakymo pamaciau, kad dalis vis dar nebumo issiusta ir pradinio siuntėjo. Susisiekiau su Srotas24.lt vadybininkais ir pasiteiravau, kad bus jeigu atsisakysiu prekės, nes tikejausi kad prekė atvyks greiciau. Man buvo atasakyta jog pinigus uz detale (109 EUR) jie grazins ne vėliau kaip per 14 dienu, bet 23 EUR uz siuntimo paslaugas grazinti negalės. Mane tai tenkino ir su salygomis sustikau. Š.m. balandžio 8 diena užpildžiau pinigų grąžinimo forma, ja pateikiau ir viskas atrodė gerai. Dar kartą paklausiau vadybininko patikslinti per kuri laikotarpį bus gražinti pinigai gavau patikinima kad "14 dienu begyje,iki 2 svaiciu".
Šiandien jau yra balandžio 29 d., jau 3 savaitė eina i pabaiga ir pinigu nesu atgavęs. Kreipausi vėl i Srotas24.lt komanda pasiteiravus "noriu suzinoti kokia situacija su pinigu grazinimu ir atsaukta siunta", "nes buvo zadeta kad pinigai bus grazinti per 14 dienu, bet jau eina 3 savaite i pabaiga" sios imonės vadybininkas nemandagiai atrase, kad:
"galite mums neaiskinti mes matome ir mes pinigu negraziname,mes esame tik konsultantai ir su pinigais jokiu darbu neturime,mes viska perduodame buhalterijai ir atsakingam asmeniui o kad jie jau satbdo ten tei ne nuo musu priklauso
Pakrasiu suteikti buchalterijos numeri vadybininkas atsake tai padaryti ir atsiunte e-pasta, taip pat atsisake pateiki ir vadovo numeri.
Prašau infomuoti ko galima imtis, kad susidariusi situacija būtų isspresta kuo greičiau. Ir taip pat ar si imonė gali reikalauti pinigu uz siuntime jeigu siunta net nebuvo issiusta is sandeliu ar predinio tiekėjo?
Pagarbiai,
Andrius Ališauskas