Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Bitė Lietuva" | Bitė Lietuva vartotojų klaidinimas siekaint pasipelnyti |

Sveiki,

jau ne viena karta susidurėme su elektrtoniniu taisykliu pranešimų 12 punkto pažeidimais iš UAB "Bite Lietuva". Ne viena karta buvo pakeisti įkainiai tinkamai neinformavus klientų. Pranešimai yra paslepiami kažkur jų savytarnoje, tuo tarpu į el. paštą arba telefonų apie įkainų pakitimus niekas neiformuoja. Duodamas labai trumpas laikas per kuri tiesiog neimanoma pastebėti sąskaitos padidėjimo ir tada tegiama, kad buvo duota pakankamai laiko atsisakyti sutarties nors įkainų padidėjima galima pastebėti tik tam laikotarpiui pasibaigus. Norint nutraukti sutartį dėl pakitusiu įkainų teigiama, kad būvo pakankamai laiko duota ir jau to padaryti nebegalma ir norint tai padaryti reikės susimokėti labai didele suteiktų nuolaidų sumą.

Taip pat jau kelis kartus buvo įjungtos papildomos mokamos paslaugos taip pat apie tai nepranšus. 

Taip pat buvo pekeista pasenusi irangą(maršrutizatorius) prieš tai telefonų patikinus, kad jokios paslaugos sąlygos dėl to nesikeičia ir papildomai mokėti už tai nereikės. Tik po to pamatėme, kad tai yra visiškai ne tiesa ir už naują maršrutizatoriu reikia papildomai mokėti nors dabar namuose turime juos 4. Ir tas kuri gavome vis dar guli supakuotas.