Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Studio Moderna | Netinkamos kokybės Delimano Brava Drum pjaustyklė |

Laba diena,

Iš UAB Studio Moderna, 2020.12.16 dieną pirkau Delimano bravo drum pjaustyklę (pirkimo sąskaita pridedama), po gero pusmečio pjaustyklei sulūžo prisiurbimo funkciją užtikrinanti ašelė (žiūr pridėtas nuotraukas), šios ašelės yra paslėptas gamybos brokas. Prisiurbimas prie paviršiaus (stalo) tapo neįmanomas, neprisiurbta (neužfiksuota)  pjaustykle taip pat  naudotis pasidarė nįmanoma. 
Kreipiausi į UAB Studio Moderna (kreipimosi kopija pridedama), kad pakeistų netinkamos koybės pjaustykę kokybiška, tačiau gavau neigiamą atsakymą (atsakymo kopija pridedama), nors grąžinimo ir keitimo sutartyje (kopija pridedama) p.13 teisinė garantija 24mėn. 
Prašau Jūsų išnagrinėti mano prašymą ir įpareigoti UAB Studio Moderna pakeisti mano netinkamos kokybės pjaustyklę į tinkamos kokybės pjaustyklę.
Ačiū už Jūsų supratimą.

Rimas

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai 2022-03-31




Dėl Rimo Madzajaus prašymo

Atsakydami į Jūsų 2022-03-28 raštą, teikiame Jums atsakymus dėl vartotojo Rimo Madzajaus prašymo. Maloniai pranešame, kad vartotojo pretenzija buvo išnagrinėta iš esmės ir netenkinta, kadangi prekei yra pasibaigusi gamintojo suteikta garantija.


• Komercinės prekės garantijos terminas yra nurodytas prekės instrukcijoje, kurią Pirkėjas gauna kartu su preke, ar kitame atskirame dokumente, pridedamame prie prekės. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės pristatymo dienos.
• Garantiniu laikotarpiu nekokybiška prekė pakeičiama analogiška ar kita kokybiška preke arba grąžinami pinigai. Jei Pirkėjas pageidauja keisti nekokybišką prekę į naują brangesnę prekę, Pirkėjas sumoka padidėjusios kainos skirtumą.


Klientas prekę įsigijo 2020.12.16 dieną. Teigia, kad po pusmečio sulūžo, tačiau į mus nebuvo kreiptąsi ir kliento skundas nėra užfiksuotas sistemoje per visus 2021 metus. Primenu, pokalbiai įrašomi, visi kliento skambučiai fiksuojami mūsų sistemoje, o laiškai ateina į bendrą klientų aptarnavimo centro pašto dėžutę. Patikrinus, neradome, kad klientas būtų susisiekęs anksčiau ir pranešęs apie nutikimą. Kliento skundas pateiktas 2022.03.21. Pirmas ir vienintelis kliento skundas pateiktas praėjus ne tik gamintojo suteiktai garantijai (6mėn.), tačiau ir metams po atsitikimo. Šiai prekei Delimano Brava pjaustyklei gamintojas suteikia 6 mėnesių laikotarpį. Apie garantinį laikotarpį informacija pateikta gamintojo dedamoje instrukcijoje (galite matyti 18psl. Lietuvių kalba, gamintojo instrukcija prisegta šiame laiške kartu su paaiškinimu), taip pat ir internetinėje svetainėje prie prekės techninių duomenų (žiūrėti prisegtą nuotrauką Pav1).
Atsižvelgiant į tai, kad norima grąžinti prekė Delimano Brava pjaustyklė neturi galiojančios garantijos, keitimas ar pinigų grąžinimas nėra įmanomas.











Kontaktų centro vadovas Žymantas Vrubliauskas