VAKARŲ MEGRAME, UAB | Plastikinių langų ir montavimo brokai. |
Laba diena, teikiu skundą dėl UAB VAKARŲ MEGRAME padarytų brokų ištaisymo - darbų neatlikimo. 2019 m. 10 mėn. sudarėme sutartį plastikinių langų įdėjimas dvejuose balkonuose. Langai buvo įdėti 2020 m. pradžioje. Langams suteikiama 5 metų garantija. Langai nuolat stringa, neatsidarinėja. Šiuo metu vienas langas visiškai neatsidaro, apdailos juostos iš lauko baigia nukristi, nes prisukta varžtais viena juosta ant kitos, kai turėtų būti gražiai suklijuotos viena šalia kitos be jokių tarpu. Lango tarpinė praplėšta sukant varžtus. Langų praplatintojai sudėti iš šiukšlių, jie net skiriasi nuo lango rėmo.
Į įmonę kreipėmės jau daugybę kartų, bet veiksmų 0. Kreipėmės ir 2021 m. bet mums pasakė, kad tai mokama. Ta prasme, kad jie ištaisytų savo brokus , mes dar turime jiems sumokėti už kelią ir už darbą. Tai kažkaip nuleidome rankas ir nieko nebedarėme. Bet šiuo metu grįžome gyventi į Lietuva ir daromės remontus, tai meistrai net nesiima darbo, kol nesutvarkyti langai. Taigi vėl kreipėmės į įmonę ir reikalavome, kad būtų pašalinti brokai. Sausio 18 d. yra išsiūstas el. laiškas įmonei dėl brokų sutvarkymų. Jie mums atrašė, kad užfiksavo ir perdavė montuotojams. Iki šiol jokių veiksmų neįvyko. Nuo Sausio 18 d. į savaitę skambiname po du, tris kartus į Vakarų megrame, vienas darbuotojas atsiliepias sako tai iki penktadienio atvažiuos, niekas neatvažiuoja. Skambiname vėl, tai sako kad laukia apdailos juostų spec, spalvos mums, nes daugiau niekur nėra. Retorinis klausimas - kokios spec spalvos? Jeigu pas mus sudėtos paprasčiausios baltos apdailos juostos. Jau kalbėjome su kokiais 3 skirtingais darbuotojais ir jie visi išvien sako tai iki penktadienio atvažiuos.. žodžiu esmė tokia - kad jiems visiškai vienodai ant savo klientų ir jų įmonės reputacijos.
Jeigu ši įmonė nesugeba sutvarkyti savo padarytų brokų. Aš galiu surasti, kas tai padarys už juos ir tada šiai įmonei atsiųsime darbų apmokėjimo sąskaita.
Skundas dėl šio ginčo nėra kitur spręstas.
Pridedu el. paštu siųsta laišką.
Pridedų langų nuotraukas.
Sudarytą sutartį.
Ačiū jums, gal dabar įmonėje esantys darbuotojai pradės atlikti savo pareigas.
VAKARŲ MEGRAME, UAB pateiktas atsakymas.
Sveiki, paslauga suteikta 2022 03 21 dieną.
Pagarbiai, UAB"Vakarų Megrame"
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Aplinkos ministerija 2022 m. kovo 22 d. gavo Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos paklausimą.
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 11 straipsnio 4 dalyje nustatyta, kad, jeigu viešojo administravimo subjektas pagal kompetenciją negali spręsti prašyme ar skunde išdėstytų klausimų ar priimti administracinės procedūros sprendimo dėl prašyme ar skunde išdėstyto klausimo, jis jo nenagrinėja ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo dienos persiunčia jį kompetentingam viešojo administravimo subjektui, ir apie tai praneša asmeniui.
Atsižvelgdami į tai, kas išdėstyta, persiunčiame Jums, Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba, paklausimą, kad pagal kompetenciją priimtumėte sprendimus ir atsakytumėte Lietuvos nacionalinei vartotojų federacijai.
Šis atsakymas per vieną mėnesį nuo jo gavimo gali būti skundžiamas Administracinių bylų teisenos įstatyme, Ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatyme nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijai (Vilniaus g. 27, 01402 Vilnius) ar Administracinių bylų teisenos įstatyme nustatyta tvarka Vilniaus apygardos administraciniam teismui (Žygimantų g. 2, 01102 Vilnius).
Pagarbiai
Renata Bezborodienė
Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriaus vyr. specialistė