Laba diena,2020.06. mėnesį gavau iš UAB " Bitė Lietuva" pasiūlymą įsigyti Lenovo planšetę,mobilų internetą,GO 3 televiziją už akcijinę kainą.Aš sutikau ir 2020.06.12. sudariau sutartį internetui Nr.ECOM/0829377/2020 ir GO 3 televizijai Nr.ECOM/0829378/2020.Sutartis 24 mėnesiams.Planšetę ir sutartis gavau per siuntų tarnybą. Interneto sutartis galioja iki 2022-06-14, Go3 iki 2022-06-30,bet nuo šių metų jie savavališkai pakėlė įkainius.Gautose sutartyse niekur nėra ,kad jie gali ,sutarties laikotarpyje ,pakelti kainą.Kreipiausi į juos el.laišku ir gavau atsakymą,kad "kainą „Bitė“ gali keisti įspėjusi klientą apie tai ne vėliau kaip prieš 30 dienų."Atsiuntė,kad jų tinklalapyje yra apie tai parašyta ir kažkada sukurtos paslaugų teikimo salygos, nors aš apie tai nebuvau įspėtas nei žodziu,nei raštu ir sutartyse to,kad Bitė ,sutarties laikotaryje gali pakelti kainas,neturiu.Tegul UAB Bitė Lietuva gražina permoką ir neprašo padidintų įkainių iki sutarties pabaigos.
UAB „BITĖ Lietuva” pateiktas atsakymas.
Laba diena, Edvinai,
džiaugiuosi, jog į susidariusį klausimą radome sprendimą.
Vaidas Kalvaitis
Kokybės vadybininkas
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Atsakydami informuojame, kad gavusi Jūsų kreipimąsi Ryšių reguliavimo tarnyba (Tarnyba) kreipėsi į paslaugų teikėją UAB „Bitė Lietuva" (bendrovė) prašydama pateikti paaiškinimus dėl Jūsų kreipimesi nurodytų aplinkybių.
Bendrovė informavo Tarnybą, jog situacija buvo išspręsta taikiai. Bendrovė nurodė, kad paslaugos Jums ir toliau bus teikiamos pagal iki 2022 m. sausio 1 d. taikytus plano įkainius.