Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

JungleKings, UAB | Junglekings |

2022.01.29 Pirkau paslaugą (sporto renginio gyvąją transliaciją) viskas veikė iki kol persikrovus įrenginiui (išmanusis telefonas), per kurį buvo žiūrima transliacija, prisijungti nepavyko, tą pačią akimirką kreipiausi, per socialinius tinklus, į įmonės oficialią anketą taip pat į abu įmonės darbuotojus, žinoma buvo renginio pradžia, buvau naivus jiems rašydamas... Tikėdamasis, kad tai techninė klaida ir viskas pasitaisys (ne pirmą kartą naudojuosi jų paslaugomis - problemų ankščiau nekilo, net ir perkrovus įrenginį) nusprendžiau šiek tiek palaukti, bet transliacijos paleisti nepavyko, ekrane vis rodėsi pranešimas esą vartotojas jau žiūri transliaciją. Neapsikentęs, jog negalėsiu pamatyti renginio už kurį sumokėjau ir naiviai pasitikėdamas šios įmonės rimtumu nusipirkau paslaugą antrą kartą tik kitu el. pašto adresu ir iš karto(2022.01.29) kreipiausi į įmonės puslapyje nurodytą el. paštą(info@junglekings.lt) su įrodymais prašydamas gražinti puse išleistos sumos, bet atsakymo negavau. 2022.02.15 pastebėjau, kad platformoje paysera(per šią platformą atlikau pavedimus) nurodytas kitas el. paštas, tad vėl kreipiausi el. paštu(dirkstysd@gmail.com) su reikalavimu gražinti pinigus, kad būtų apsietia be skundų, bet praėjus penkioms dienoms atsakymo vis dar negavau.
Live transliacijos kaina 11,99eur, kadangi pirkau dvi, noriu kad būtų gražinta vienos transliacijos kaina t.y. 11,99eur (vienuolika eurų devyniasdešimt devyni centai)

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,



Atsakydami informuojame, kad egzistuojantys technologiniai sprendimai suteikia galutiniams elektroninių ryšių paslaugų gavėjams galimybę naudotis įvairiomis paslaugomis, kurios priskirtinos ne elektroninių ryšių paslaugoms, o informacinės visuomenės paslaugoms (įskaitant ir skaitmeninio pramoginio turinio paslaugas) kurios, vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (ERĮ) 3 straipsnio 27 dalimi, apibrėžiamos kaip paprastai už atlyginimą elektroninėmis priemonėmis ir per atstumą individualiu paslaugų gavėjo prašymu teikiamos paslaugos, ir kurios teikiamos, be kita ko, naudojant elektroninių ryšių paslaugas. Tokiu būdu elektroninių ryšių paslaugų teikėjai yra tik tarpininkai, sudarantys galimybę pasinaudoti skaitmeninio pramoginio turinio paslaugomis ir atsiskaityti už jas naudojantis elektroninių ryšių paslaugomis.



Atkreipiame dėmesį, kad ERĮ 6 straipsnio 1 dalyje nustatyta, kad Ryšių reguliavimo tarnyba (Tarnyba) reguliuoja elektroninių ryšių veiklą ir prižiūri ERĮ nuostatų, išskyrus ERĮ nuostatas, už kurių įgyvendinimą ir laikymosi priežiūrą pagal kompetenciją atsakingos kitos valstybės institucijos, laikymąsi ir jas įgyvendina. Atsižvelgdami į elektroniniame paklausime keliamus klausimus, kurie nėra priskiriami Tarnybos kompetencijai, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 22 straipsnio 1 dalies 6 punktu, persiunčiame Jūsų elektroninį paklausimą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai atsakyti pagal kompetenciją.



Pagarbiai,

Edita Radvanskienė

Patarėja

Skundų skyrius

Tinklų reguliavimo departamentas

LR ryšių reguliavimo tarnyba

tel. (8 5) 210 5667

faks. (8 5) 216 1564

el.p. edita.radvanskiene@rrt.lt