Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Termopalas" | Klaidinanti UAB "Termopalas" užsakymo forma |

2021 m. lapkričio 3 d. UAB "Termopalas" tinklalapyje užpildžiau užsakymo Nr. 193423 formą spintos durų pjovimui, laminavimui ir frezavimui (prisegta). PAGAL LENTELĖS ANTRAŠTĘ surašiau duomenis: ilgis, plotis; kraštinių apdirbimas: viršutinė, apatinė, kairė ir dešinė. Dešinėje reikėjo  išfrezuoti griovelį rankenėlei. Pateikiau, apmokėjau sąskaitą.
2021 m. lapkričio 29 d. nuvykau atsiimti užsakymo. Pasirodo dešinė, UAB "Termopalas" supratimu, yra apačia, o apačia yra dešinė. Griovelis rankenėlei buvo išfrezuotas durų apačioje. Dėl tos pačios priežasties netiko ir kelios kitos detalės.
2021 m. lapkričio 30 d. turėjau įrašomą telefoninį pokalbį su bendrovės kokybės skyriaus atstove. Man buvo paaiškinta, kad tai nėra brokas, visi užsakymo formą supranta teisingai, tik aš vienas ne.
Teko formuoti naują užsakymą Nr. 196664 detalių pataisymui. Sumokėti papildomai 119,41 euro (dokumentai prisegti).
Siūlau UAB "Termopalas" pataisyti užsakymo formoje grafą "Ilgis" į "Aukštis". Tada bus aiškiau kur yra viršutinė, apatinė ar dešinė kraštinė.
O man gražinti už broko taisymą sumokėtus pinigus - 119,41 euro.

Šis skundas dėl to paties dalyko, tuo pačiu pagrindu nėra sprendžiamas ir nebuvo išspręstas kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje ir (arba) teisme.