Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Sveiki ir didelis AČIŪ!
Jūsų elektroninį laišką mes gavome ir perduosime jį atsakingam klientų aptarnavimo specialistui.
Mūsų darbuotojai atsakys į šį laišką ne vėliau kaip per 10 darbo dienų.
Jei Jūsų klausimas dėl sudarytos sutarties?
Visas savo turimas sutartis galite rasti mūsų savitarnos svetainėje https://www.enefit.lt/savitarna prie meniu punkto SUTARTYS, o bendrąsias sąlygas rasite čia.✎ EditSign
Jei Jūsų klausimas susijęs su sąskaitomis?
UAB "Enefit" sąskaitas išsiunčia ne vėliau kaip iki kiekvieno mėnesio 15 dienos. Sąskaitų faktūrų išrašymo laikas priklauso nuo datos, kurią tinklo operatorius (ESO) mums perduoda vartojimo duomenis.
Sąskaitas, po jų išrašymo, galite rasti mūsų savitarnos svetainėje https://www.enefit.lt/savitarna prie meniu punkto SĄSKAITOS.
Jei Jūsų klausimas susijęs su elektros deklaravimu?
Savo skaitiklio parodymus turite deklaruoti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos svetainėje Enefit savitarnoje: Privatiems - Enefit Lietuva , taip pat deklaravimą galite atlikti ESO savitarnoje: ESO - Energijos skirstymo operatorius
Jei esate gaminantis vartotojas ir/ar turite išmanųjį skaitiklį, deklaruoti duomenų Jums nereikia.
Dažniausiai užduodamus klausimas galite rasti mūsų D.U.K
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Laba diena,
dėkoju už Jūsų laišką.
Informuoju, jog su kliente jau buvo susisiekta, situacija išspręsta.
Pagarbiai,
Kristina K.
Klientų aptarnavimo specialistė
Enefit UAB
V. Gerulaičio g. 10, Vilnius, LT-08200| www.enefit.lt