Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Modernu.lt | Dėl prekės ar pinigų grąžinimo |

Skundžiu " Modernu.lt", kai buvo grąžinta prekė keitimui į kitą dydį, nei apie prekės, nei  pinigų  nesulaukiu iki šiandien.
Prekė "Modernu.lt" buvo grąžinta 21-11-29 d.( Prieš prekės grąžinimą buvo patikinta "Modernu.lt", kad problemų su keitimu nebus. 
Po viso to, į telefono skambučius neatsiliepia, į el. laiškus atsako automatinis atsakiklis, kad per 5 darbo dienas bus sprendžiama problema. Ne vieną laišką rašiau, nesulaukiu jokių sprendimų.
Už prekę buvo sumokėta 58.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki Info@vartotojuskundai.lt,

Tai yra automatinis atsakymas patvirtinantis, kad mes gavome jūsų užklausą.
Kiekvienas jūsų laiškas mums yra labai svarbus.

Kad ir kaip bebūtų gaila, dėl pastaruoju metu stipriai išaugusio užklausų kiekio, ne visą laiką iš karto galime atsakyti į jūsų laišką.
Į jūsų klausimus stengiamės atsakyti kaip galėdami greičiau, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas.

Dėkojame už kantrybę ir supratingumą.

Mūsų specialistai į jums rūpimus klausimus atsakinėja:
Darbo dienomis nuo 09:00 iki 16:00 val.

Modernu.lt pateiktas atsakymas.

Atlikome pilną pinigų grąžinimą